Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Jeg vil rigtig godt unbannes


kL3NoT

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:82822906

Hvorfor skal du unbannes: Jeg lavede ikke pdraid med en betjent fordi da jeg havde lavet pd raidet og taget pengene blev jeg skudt så jeg har ikke gjort det bevidst og det var min ven dick Prick der lavede regelbrud jeg stod bare ved siden af og sagde ikke noget om reglerne på serveren

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:82822906

Grund: Opsøger Regelbrud, PD Raid sammen med betjent.

Navn: Jalle

AdminID: STEAM_0:0:26038447 - Vito [junioradmin] - Profil

Unban: 11-10-18 04:39

Banned: 07-10-18 04:39


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hele natten var der ikke andet end problemer med jer 3 venner. Efter gentagende samtaler, bliver i ved med at bryde regler, og "trolle" rundt på serveren. 
Jeg holder øje med din ven 2hard4you, og ser ham prøve at demote alle de andre betjente, for at åbne PD til dig, og se dig røve vaulten, men ikke gøre noget. Din undskyldning med at han skyder dig, er rent pis. Din ven, som du tidligere har sagt er din ven, går ind til vaulten, ser dig røve den, går ud igen og venter på at du er færdig, så ser i på hinanden en lille smule, hvorefter han skyder dig.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Men hvis du ser det fra mit perspektiv in-game ved jeg ikke at han kigger på mig imens jeg røver den... Han er ikke min rigtige ven. Han er en jeg har et godt øje til in-game, men for at være helt ærlig så var det jo ikke mig der prøvede at demote, og det var ikke mig der stod og kiggede på en der røvede bankboksen.
Derfor synes jeg ikke det er fair at jeg får ban, men jeg er enig i at det ikke var okay at vi trollede og det har jeg heller ikke gjort om dagen. Jeg tænkte bare ikke så meget over hvad andre tænkte fordi det var nat og der var næsten ingen inde... Jeg beklager meget min opførsel med trollen, men er ikke enig med det med PDraid eller at demote var mig, så synes ikke det er den undskyldning der skal bruges mod mig da det ikke var mig. 😉

-Jalle

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, kL3NoT skrev:

Okay hvornår har du tid? Jeg er klar om 30 min hvis du kan der 😉

Hvis du kan nu så bare skriv 🙂 jeg er i en kanal... Jeg er Jalle 🙂

 

 

 

Hop i afventer support. Så kan vi snakke her efter spisetid. 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, kL3NoT skrev:

Hvornår er spisetid altså jeg spiser ca. ved 19:00 tiden

Og jeg kan ikke komme ned i afventer support

 

Du skal have en Verified Teamspeak bruger, før du kan gå ud af verifikationsrummet.

Du kan se denne video for en guide:

https://www.youtube.com/watch?v=6LY7J9NILMU

Vigtigt: Domænet er skiftet til Stavox.dk fra Stavox.com

Link til kommentar
Del på andre sites

Guzern jeg kan se du har spurgt om jeg har set noget og jeg kan se du har poket mig men ikke andet og jeg kan ikke komme ned i afventer support

 

Er den der video ikke for gammel altså jeg kan ikke finde det

 

Jeg tror jeg har gjort det nu

 

Drenge jeg har gjort det, men inde på Ts'en står der stadig ud for mig Non-verified Guest så ved ikke hvad jeg skal gøre.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, kL3NoT skrev:

Guzern jeg kan se du har spurgt om jeg har set noget og jeg kan se du har poket mig men ikke andet og jeg kan ikke komme ned i afventer support

 

Er den der video ikke for gammel altså jeg kan ikke finde det

 

Jeg tror jeg har gjort det nu

 

Drenge jeg har gjort det, men inde på Ts'en står der stadig ud for mig Non-verified Guest så ved ikke hvad jeg skal gøre.

 


Så er det ikke gjort rigtigt. Har du prøvet at rejoine?

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutter siden, kL3NoT skrev:

Det virker ikke kan du ikke plz hjælpe mig over discord?

 

Hvorfor er det så vigtigt at jeg verifier?

Du er nødt til at verify for at bruge Teamspeaken. Vi bruger ikke Discord. Hvis du ikke kan bruge tid på at ordne det ligesom alle andre, kan vi alternativt afvise din unbanrequest.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har prøvet siden klokken var 17:30 ca. men jeg lavede en fejl så der hvor man verifier skal jeg vente i 4 timer. (Du kan kun tilføje identiteter én gang hvert fjerde time. Kontakt staff om nødvendigt.)

https://gyazo.com/e489066823c38498c66010f91cc2b493

 

Se her

Vito hvis jeg lige prøver at fikse det her kan vi så ikke snakke i morgen?

 

Hej Vito jeg er nu verifiet og er klar til at tage en snak. Altså hvis vi starter snakken nu og kan gøre det på 20 minutter eller mindre så er jeg klar fordi jeg skal i seng ved 22:00 tiden

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.