Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] unban request


Emil369u

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:98961201

Hvorfor skal du unbannes: jeg vil gerne unbannes fordi at jeg selv syntes det ikke var særlig slemt det jeg gjorde

og at jeg syntes at jeg kun skulle have et par dage og ikke permban og jeg vil aldrig gøre det igen så vil i ik plz unban mig?

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:98961201

Grund: Misbruger sit job som bejtent - Flavet attitude - Flygter fra case

Navn: emoboy

AdminID: STEAM_0:0:192705035 - Mikkelzj [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 22-09-18 19:10


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Emil

 

Da jeg tager fat i dig og du får fortalt hvorfor jeg tager fat i dig benægter du det som du har gjort.

Personen som laver casen på dig har så en video på de ting du gjorde, og jeg kan så se i den video at du har gjort lige præcis de ting du benægtede.

Da jeg så tager fat i dig igen for at vise dig videoen og snakke med dig, er du utrolig flabet og gentagende gange hopper du ned fra taget 

hvor jeg bliver ved med at sige du skal ikke hoppe ned og du er i en case. Du vælger så at ignorer det, og derefter hoppe ned så du dør.

Der tager jeg og Toby så en beslutning om at du simpelthen er for stor en klovn til at spille på Stavox hvis du ikke engang kan

finde ud af at høre efter og bruge din sunde fornuft.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.