Hop til indhold
Stavox

[Solved] Sxr numre


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Jeg tænker der er en slags cpr numre på id’et. Jeg tænker også at der på en eller anden måde folk kan forfalske det så de hedder noget andet osv. Jeg tænker også at man skal logge ind først på læge appen med sxr nummeret og så får man nok en kode af en art måske. Jeg tænker også at man kan slå sxr numre op i kr, og jeg tænker lidt at mekanikeren kan se hvens bil han har med at gøre fordi han kan se cpr nummeret ved en e2 function. Jeg syntes det kunne være mega fedt. Kom med jeres mening

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Jeg tænker der er en slags cpr numre på id’et. Jeg tænker også at der på en eller anden måde folk kan forfalske det så de hedder noget andet osv. Jeg tænker også at man skal logge ind først på læge appen med sxr nummeret og så får man nok en kode af en art måske. Jeg tænker også at man kan slå sxr numre op i kr, og jeg tænker lidt at mekanikeren kan se hvens bil han har med at gøre fordi han kan se cpr nummeret ved en e2 function. Jeg syntes det kunne være mega fedt. Kom med jeres mening

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle tilføjes. Det system Stavox har nu kører meget godt i min mening. Hvad ville meningen være med at forfalske det? 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:
  • Hvis du er eftersøgt
  • Hvis du flygter
  • Hvis du har våben så ændre det til en 

Der er en grund til at du kan købe våbenlicens. Det ville ikke være fedt for den der er Borgmester at ingen købte våbenlicens eller at alle eftersøgte bare var væk. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Lymptic skrev:

Der er en grund til at du kan købe våbenlicens. Det ville ikke være fedt for den der er Borgmester at ingen købte våbenlicens eller at alle eftersøgte bare var væk. 

Men på et id kort er der jo fks et billede af dig. Hvis det ikke passer så er det jo bare i brummen med folk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor gøre alt ting mere kompliceret? 

Ligenu kører alt gennem spillernavne og SteamID. Hvis vi snakker E2 kan du jo bruge UserID som CPR nummer.

 

Jeg forstår godt pointen i dit forslag men forstår ikke hvorfor du ikke kan bruge det der allerede er tilgængelig istedet for at tilføje flere ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.