Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Chuck Norris


Papa Stalin

Recommended Posts

Dit ingame navn: Papa Stalin

Staff ingame navn: Chuck Norris

Dit SteamID: STEAM_0:1:89626036

Staff SteamID: STEAM_0:0:39323916

Forklar situationen: jeg skrev en fartsbøde til ham, han nægtede at betale den, så han røg i fængslet. Men så unjailede han sig selv på grund at "indsatslederen har punkteret hand dæk ved et fejl". Tja, det er sgu ik min fejl, han måtte tage en snak med ham, men at unjaile sig selv uden grund... det er da admin abuse.

Bevis: https://youtu.be/fbT-rsFBclo https://youtu.be/-P_LPFLG-KU

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Chuck Norris skrev:

Hmm, jeg nåede da aldrig at unarreste mig selv inden han selv gjorde det?

Men, ja det kunne da også have været mig der tænkte for hurtigt, det jeg mente med det var at det ville gå lige op for at han lige havde punkteret mine dæk. 🙂 

"inden han selv gjorde det". Hvad og hvem snakker du om? Og nå ja, selvfølgelig skal din ven lige gi mig minus rep.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 3/10/2018 den 8:17 AM , Chuck Norris skrev:

Når men, så inden jeg blev unarrestet af en eller anden, jeg nåede i hvert fald ikke selv at gøre det.

Og bare fordi det er en der minus repper dig har det ikke noget at gøre med mig, nok mere dig.

Du sagde i hvert fald, at du unarrester dig selv. Betyder det ikke, at du ville gøre det uanset hvad? Og hvad er der galt med mig, siden dine friends er utilfredse med min klage?

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Houston skrev:

I er jo ikke engang enige i handlingsforløbet så at forvente, at jeg kan tage stilling til en halv dårlig forklaring af situationen er måske for meget at forlange.

 

Har der været adminkræfter involveret eller ej?

Altså, hvis han teleporterer sig selv lige efter jeg arresterer ham, så tror jeg da, at adminkræfter var involveret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det starter med at jeg får punkteret mine dæk ved en fejl af en betjent, der står så en anden betjent længere nede at vejen og måler min fart, og jeg får så en bøde på 1500 den vælger jeg ikke at betale fordi at jeg tænker det ville gå lige op med mine dæk, jeg når hverken at sige buh eller bæh før jeg er arresteret. Det er ikke muligt at forklare mig eller noget. Derfor tp'er jeg tilbage for at forklare mig. Jeg siger jeg ville unarreste mig selv og havde da også tænkt mig det, men igen, som jeg har nævnt før når jeg det ikke før jeg bliver unarrestet af Jonathan. Thats it 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 6/10/2018 den 7:46 PM , Chuck Norris skrev:

Det starter med at jeg får punkteret mine dæk ved en fejl af en betjent, der står så en anden betjent længere nede at vejen og måler min fart, og jeg får så en bøde på 1500 den vælger jeg ikke at betale fordi at jeg tænker det ville gå lige op med mine dæk, jeg når hverken at sige buh eller bæh før jeg er arresteret. Det er ikke muligt at forklare mig eller noget. Derfor tp'er jeg tilbage for at forklare mig. Jeg siger jeg ville unarreste mig selv og havde da også tænkt mig det, men igen, som jeg har nævnt før når jeg det ikke før jeg bliver unarrestet af Jonathan. Thats it 🙂 

Du behøver ikke at sige noget efter manglende betaling af bøden. Det bliver man arresteret for, og så er den ikke længere. Det er ikke min skyld, at indsatslederen ved en fejl punkterer dine dæk, du måtte snakke med ham om det, ikke med mig. Men siden du har tænkt dig at unarreste dig selv, er det jo en slags for admin abuse. Du havde ikke nogen grund til at gøre det. Ved du, hvorfor han unarrestede dig? Ham der Jonathan.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror, at jeg har et rimelig klart billede af situationen nu. 


Umiddelbart vil jeg give ret i, at den fejlagtige punktering af dækket og den efterfølgende fartbøden ikke pr. automatik giver ret til, at bøden ikke skal betales. Da det er to forskellige betjente, skal de ikke på samme måde kunne stå inde for hinandens handlinger. Den rigtige handling ville i stedet være at betale fartbøden og derefter forsøge at opkræve penge af Indsatslederen eller betjenten der fejlagtigt punkterede dækkene. Dog kan jeg samtidig forstå, at det er træls hvis man ikke får lov til at forklare sig inden man er endt i brummen - men som Chuck også selv pointere er det nok mest resultat af, at der blev tænkt for hurtigt og frustrationen over ikke at få endt situationen på en "fair" måde. 

 

Nu kan jeg forstå, at Chuck ikke fik unarrested sig selv men en anden fik gjort det først - hvis Chuck havde unarrested sig selv ville det ikke have været den mest korrekte løsning på situationen. Den rigtige måde at håndterer situationen står ovenfor. 

 

Sådan en situation som denne ville vi sagtens kunne have løst hurtigere og nemmere, hvis den var blevet taget over TeamSpeak fremfor at oprette en staff-klage - såfremt du ender i en lignende situation hvor en hurtig bearbejdning af problemet er bedst. Dog skal du stadig have tak for henvendelsen. 👍🏻

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.