Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forsøg på crash af server.


Xean -.-

Recommended Posts

Mit In-Game navn: Mic Spammeren.

 

Vedkommende:

Pusher: STEAM_0:1:45150943
Comrade Hype: STEAM_0:1:70214001
Comrade Smithy: STEAM_0:0:100953312

 

Tidspunkt for hændelse:

30/09/2018

Kl 3:00 (Usikkert tidspunkt)

 

Regler brudt:

3 dudes prøvede at crashe serveren?

Det er ikke første gang de gjorde det, 15 min før ca gjorde de de også, men der filmede jeg det ikke.

 

Beviser:

https://www.youtube.com/watch?v=Jk2U7l0QRhY&feature=youtu.be

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Mic Spammeren og @Blasterion_^ Vi prøvede ikke at crashe severen, vi havde lige lavet massere weed og havde omkring 100 seeds tilbage. 

Inden vi loggede af ville vi gå til spawn og ville smide dem rundt for der var ikke nogen politibetjente, der var en men han sagde at vi kunne gøre hvad vi ville på grund af han kun var politibetjent for pengenes skyld.

Vi lagde dem alle ned i springvandet hvor vi indså at det begyndte at lagge og så tog vi inventory tool frem og samlede dem op så fik vi ideen at putte nogle af dem bag i min lastbil og vi lagde ikke så mange at det begyndte at lagge.

Vi ville køre ind i et træ så de fløj ud over en parkerings plads og det laggede ikke.

Derefter skød vi alle seeds og loggede af. (Har også video beviser på det hvis det skal bruges) man kan se at vi ikke prøvede at crashe serveren.

Vi sagde også at vi ikke prøvede at crashe serveren den vi havde det bare sjovt. Man kan også se at vi samlede nogle af dem op. Videoen viser ikke at vi skyder dem igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Smithy skrev:

Hej @Mic Spammeren og @Blasterion_^ Vi prøvede ikke at crashe severen, vi havde lige lavet massere weed og havde omkring 100 seeds tilbage. 

Inden vi loggede af ville vi gå til spawn og ville smide dem rundt for der var ikke nogen politibetjente, der var en men han sagde at vi kunne gøre hvad vi ville på grund af han kun var politibetjent for pengenes skyld.

Vi lagde dem alle ned i springvandet hvor vi indså at det begyndte at lagge og så tog vi inventory tool frem og samlede dem op så fik vi ideen at putte nogle af dem bag i min lastbil og vi lagde ikke så mange at det begyndte at lagge.

Vi ville køre ind i et træ så de fløj ud over en parkerings plads og det laggede ikke.

Derefter skød vi alle seeds og loggede af. (Har også video beviser på det hvis det skal bruges) man kan se at vi ikke prøvede at crashe serveren.

Vi sagde også at vi ikke prøvede at crashe serveren den vi havde det bare sjovt. Man kan også se at vi samlede nogle af dem op. Videoen viser ikke at vi skyder dem igen.

Arh okay, jeg misforstod dig så, det begyndte bare at lagge to gange kort tid mellem, så jeg gik bare ud fra i prøvede at crashe serveren.

 

7 minutter siden, MadsRT skrev:

@Smithy Var også lige ved siden af. Man ser det ikke i videoen men tror @Mic Spammeren har noget mere video af det her. Der var dog en betjent som stod lige ved siden af da i begyndte på at spawne dem. 

Nej jeg har ikke mere video da jeg bruger Shadow play, men i er velkommende til at sende jeres også.

Jeg havde tydeligtvis misforstået hvad der skete 😉

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Mic Spammeren skrev:

Arh okay, jeg misforstod dig så, det begyndte bare at lagge to gange kort tid mellem, så jeg gik bare ud fra i prøvede at crashe serveren.

 

Nej jeg har ikke mere video da jeg bruger Shadow play, men i er velkommende til at sende jeres også.

Jeg havde tydeligtvis misforstået hvad der skete 😉

 

 

Klokken var 3 om natten vi havde det bare lidt sjovt vi prøvede ikke at crashe severen. vi skød os alle seeds bagefter.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Mic Spammeren skrev:

Se hvad jeg skrev, men jeg misforstod situationen..

 

Det skete bare to gange lige efter hindanden, så det var det jeg gik ud fra i prøvede

Så godt at du skrev ville bare lige være sikker andre forstod det. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

hej drenge undskyld at jeg først svare nu.

men som det ser ud til så var hele situationen en misforståelse.

@Smithy dig og dine venner skal lige tænke jer lidt mere om før i vælger at lægge mange seeds det samme sted, for i ved forhåbentligt selv hvad der sker ved det, så vil ikke ikke godt love mig at det overhovedet ikke kommer til at ske igen. 

men ud fra hvad i har skrevet så vil jeg bare lukke ban requesten pga det var en fejl.

dog vil jeg lige pointere at hvis dette skulle ske igen fra jeres side af så vil der komme konsekvenser.

 

men ellers tak for din henvendelse @Mic Spammeren.

hav en forsat god aften

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.