Hop til indhold
Stavox

JuuHelper v2


Thomads

Recommended Posts

Jeg har gået og arbejdet lidt på det her projekt on and off, men nu tog jeg mig endelig sammen til at fuldende det!

 

JuuHelper er en E2, der hjælper weed-dyrkere med at holde styr på deres økonomi, og se, hvad de har brugt deres penge på, og hvor meget profit de har lavet.

Udover at holde styr på pengene, er den også super god til hurtigt at bestille redskaber. 

 

JuuHelper er meget lige til faktisk, så her er der lige nogle features:

  • Bestiller jord, vand, seeds, bruser direkte til din dør med en chatcommand (eks. !jord 2 - bestiller to jord)
  • Du kan give andre spillere du stoler på lov til at bestille ting hjem på DIN regning
  • Vælger automatisk det billigste fragtfirma
  • Logs der holder styr på de seneste bestillinger
  • Statistikker med brugbart info
  • ... og lidt mere til

 

JUUHELPER ER IKKE TIL SALG ENDNU, MEN JEG SØGER 3 TESTPERSONER DER VIL PRØVE DEN OG GIVE FEEDBACK.

Skriv hvorfor, at det skal være dig i kommentarfeltet. Efterfølgende får du lov til at bruge den uden at betale for den.

 

 

Billeder:

Spoiler

20180916151456_1.thumb.jpg.307e1bb0151c526dd4ea4332db159eae.jpg20180916151513_1.thumb.jpg.7424cd2a4686e15fb76966ca265ba5a2.jpg20180916151410_1.thumb.jpg.cca6093c6cc600ab993c810f1cb11262.jpg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Vito skrev:

Hej Thomads. Tilføj mig lige på steam, jeg har allerede et lign. projekt, med formler der udrenger alt. Tænker vi kan lave lidt magi' med denne E2 😉 Jeg har blandt andet et system der udregner hvor mange seeds, bruserer, vand osv der skal bruges, og alt muligt andet. 

 

https://steamcommunity.com/id/OGLog1c/

 

They about to make magic.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for alle jeres tilmeldinger! Det mega fedt, at i har lyst til at hjælpe.

Grundet Vito's forslag bliver testperioden udskudt lidt endnu 🙂

 

18 timer siden, SimoN skrev:

Super fedt du kunne føre mit projekt videre, kæmpe ❤️ herfra.

Jeg håber på at kunne få lov til at prøve den en weekend 🙂

Helt sikkert 😍

Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/9/2018 den 3:56 PM , Mickey Mouse(DK) skrev:

Vil godt teste den for jeg laver weed alle ugens dage og synes det kunne være fedt med en hjælper, der bestiller ting 😄

 

På 17/9/2018 den 9:33 AM , Kaistar skrev:

Jeg vil virkelig gerne prøve det da jeg ofte har brug for pakker og vil gerne hjælpe med udvikling af E2, da jeg ikke selv kan programere den.

Hvis ikke det bliver mig så held og lykke til dem der får lov.

 

-Kaistar

 

På 16/9/2018 den 10:07 PM , Gustenberg skrev:

Hej Thomads

 

Jeg vil gerne hjælpe dig med at give feedback, og det ser godt ud det du er fået lavet håber jeg kan hjælpe dig

 

 

Hilsen Gustenbeg! 

Eftersom Vitus ikke har svaret på min besked, så får i lov til at få JuuHelper.

 

Add mig på steam, så finder vi et tidspunkt senere i dag 😄 

Tak fordi i gider at hjælpe.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.