Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Requests. NINEX det var en stor fejl fra min side. mange gange undskyld til staff og spillere


NINEX

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_1:1:238390535

Hvorfor skal du unbannes: tænkte jeg bare skriver det samme som sidst da jeg ikke rigtig har nogert og tilføje. så håber det okay. fordi jeg mente det i sjov og det bliv misforstået. jeg sad og tænkte lidt over det og kunne godt se det ikke have være sjovt hvis jeg have haft weed eller våben på mig. men sammentid sagde jeg også jeg vil skyde dem. plus de sagde ikke noget til det. men det ikke det det hanler om. det mere fordi jeg har ind set min kampe fejl. synes selvfølgelig ikke det var iorden. men synes også sammen tiddet at det var min fejl lige at have fået unban. og så lave sådan noget lort. have tænkt mig og vente i noget tid med og ansøg men efter jeg har brækket benet. synes jeg det kunne være meget sjovt og komme ind og spille seriøst rp. jeg undskylder også til dem jeg har skudt. og til den staff jeg ikke sankket så pænt til. jeg er et voksen menneske så håber lidt det iorden. hvis jeg også opføre mig som et. og ja jeg fortyrer det gjord og sagde. kan kun se frem til jeg har lært af det jeg har gjort. og jeg siger mange gange undskyld for min dårlige opførelse. håber ig vil godkende mig igen. føler lidt jeg har en chance for at få en sidste chance og prøve for sidste gang. lover at holde reglerne. ellers vil jeg sige mange gange undskyld for min dårlige opførelse. og i må forsat have en god dag. mvh NINEX    

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:238390535

Grund: RDM x3 - ''vil i se et trylletrick'' - Fik unban 2 timer før

Navn: NINEX

AdminID: STEAM_0:1:83982133 - Guzern [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 22-08-18 17:56


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @NINEX.

Jeg ser ingen grund til unban, da du havde været bannet for RDMx4, og så vælger du at komme ind igen, og RDM yderligere 3 personer. Det er det dummeste du overhovedet kan gøre, når du lige har været bannet for RDMx4.

Hvis jeg skulle sige noget, så skulle du komme med en god forklaring på 1-2 linjer, hvorfor du skal unbannes.

Link til kommentar
Del på andre sites

okay

43 minutter siden, DoktorDim skrev:

Nej du skal bare forklare hvad du vil gavne med hvis du kom ind igen. Og skrive den på dette post 🙂 

 

okay først og fremmest har jeg set min fejl og kan se det ikke var sjovt. jeg lover højt. at jeg tag mig sammen og spiller efter reglerne. jeg vil prøve så meget jeg kan at snakke pænt som jeg ikke har været så god til. jeg vil gøre at for at spille mit rp som jeg skal. jeg lover dette aldrig gentager sig. jeg vil gøre alt for at rar at snakke med da jeg er ond i min mund meget. jeg synes jeg skal unbannes fordi jeg har virklig lært af det her og det var min fejl men også misforstået da jeg håbe de synes det var sjovt som du ikke var alligevel.   

og jeg elsker og spille der inde og få nye venner stort set hver dag. elsker det venskab der er der inde og selvfølgelig elsker jeg den server mere end nogen andre gmod dark rp servere. og håber virkelig jeg kan komme inde igen håber meget på det bliver idag men også kun som et måske fra min side

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.