Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lejemorder hitliste


Kaistar

Recommended Posts

Hej med dig.

Jeg kom i tanke om at der jo er lavet om så man ikke kan se folks arbejde men hvad så med lejemordere?

Som kunde hos en lejemorder kan man jo se folks jobs som kan ende med misbrug.

 

Med dette forslag ville jeg bare have det også blev fjernet.

Kort forslag men brugbart.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Dynn skrev:

Det er planlagt. 

Din titel gav mig dog en idé til et alternativ for det traditionelle lejemorderjob. Hvad med, at vi havde en faktisk hitliste, hvor man sætter en bounty på en person man vil have dræbt, og alle kriminelle (eller lignende??) kan tage jobbet og forsøge at dræbe personen. Folk kan sætte prisen selv for, hvor meget de vil give, men det skal selvfølgelig ikke være for billigt, så alle får hinanden dræbt.

 

Ifm. en anden app vi er i gang med at lave, kunne vi sagtens gøre, så man skulle tage et billede af personen der skulle dræbes først, som folk kan bruge til at identificere ham.

 

 

Fed ide du har der.  For at der ikke er kaos kunne man jo gøre at man kan gøre det til at "hitlisten" kan bruges en gang hvert halve til hele time per gang. Et par krav kunne være at man skal være medlem af et gang og at mindste pris ville være mellem 25k og 50k.

Glæder mig til at se hvordan det ender.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Dynn skrev:

Det er planlagt. 

Din titel gav mig dog en idé til et alternativ for det traditionelle lejemorderjob. Hvad med, at vi havde en faktisk hitliste, hvor man sætter en bounty på en person man vil have dræbt, og alle kriminelle (eller lignende??) kan tage jobbet og forsøge at dræbe personen. Folk kan sætte prisen selv for, hvor meget de vil give, men det skal selvfølgelig ikke være for billigt, så alle får hinanden dræbt.

 

Ifm. en anden app vi er i gang med at lave, kunne vi sagtens gøre, så man skulle tage et billede af personen der skulle dræbes først, som folk kan bruge til at identificere ham.

 

Ting jeg umiddelbart ser kan gå galt, som der gerne må komme input til:

Venner contracter hinanden så de kan gå på spree.

En ven til personen der er hit på tager jobbet, så han kan skyde ham efter han f.eks. først har droppet sine våben?

 

Eventuelle løsninger til ovenstående kan være at hittet går på tur til tilfældige kriminelle indtil der er en der godtager det, og det derfor ikke har samme chance for at blive koordineret? Vi kunne samkøre det med f.eks. at udelade at give det til folk målet bor i base med, er i gang med osv.

Man kunne jo gøre dette: 

 

Jeg sætter et hit på Kaj, hvor det bliver fuldført, men jeg skal så vente 15 minutter før jeg kan sætte et hit på Kaj, igen. Men hvis jeg gerne vil sætte et hit efter det som jeg satte på Kaj, skal jeg vente fem minutter efter hittet er fuldført? 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/09/2018 den 2:19 PM , Dynn skrev:

Ting jeg umiddelbart ser kan gå galt, som der gerne må komme input til:

Venner contracter hinanden så de kan gå på spree.

En ven til personen der er hit på tager jobbet, så han kan skyde ham efter han f.eks. først har droppet sine våben?

Hvis vi siger at man, som Kaistar nævner, SKAL være i et gang for at sætte hits, ville dette være en start på en løsning.

Hvis Kaistar sætter et hit på Franzen, så skal en tredje person jo dræbe Franzen. Kaistars penge bliver brugt, så han er udelukket som ven med hittet, så kommer vi til hittet/dræberen, som kan løses ved at et gangmember skyder et andet gangmember mens der er hit, ikke får penge for det, men hittet bliver bare annulleret.

 

Problem 2 som ville opstå:

Der er hit på Kaistar. Mig og Kaistar er gode venner, men vi er ikke i gang sammen, problemet opstår ved at ovenstående ikke vil virke, hvis folk er venner, men ikke i samme gang.

 

Håber lortet gav mening, lul.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.