Hop til indhold
Stavox

[Solved] PERM-VIP - Af: Nougatella


Lukket Account

Recommended Posts

Hej! 

 

Jeg kiggede på VIP og overvejede at købe det, men vil hellere sparer lidt op til en iPhone X.

Men så fik jeg en idé som er enten pisse god, eller pisse ringe...

Men tænkte. Hvorfor kan man ikke købe PERM-VIP?! Synes det kunne være en fantastisk idé for alle dem der spiller meget på Stavox og kommer til det.

Jeg tænkte også at det måtte være en fair pris og jeg tænket 1000-1500 ville være en fin pris. Altså, jeg kommer nok ikke til at købe VIP men hvis jeg gør det ville jeg da fortrække PERM.

Idén var mest sådan general sådan at alle får en god oplevelse... Eller bedre skal jeg nok hellerer sige. 

 

Igen det er en idé og jeg håber da at i syntes at den er god... Nok om det hav en god dag allesammen! ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Ligesom Tacocat siger, det ville være total spild af penge.

Og hvis alle bare endte med at købe Vip4Ever. Så ville de jo på et eller andet tidspunkt have en effekt på Stavox. (Jo mere det koster, jo længere tid ville der selvfølgelig gå)

 

Generelt meget imod idéen. -REP

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Det giver Saimor en mere stabil økonomi, da alle der ønsker VIP skal betale et fast beløb pr. måned. Jeg ved godt folk kan købe mere end en måned pr. gang men...

2. Hvis alle som har VIP købte permanent VIP, så ville Saimor få markant mindre indkomst, da folk ikke behøves at fornye deres VIP.

 

Jeg vil tro det er sådan noget det har noget afgøre med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår slet ikke jeres regnestykker tbh.. Jeg tænker at med hensyn til penge ville stavox tjene på de fleste der købte en sådan pakke. Lad os prissætte den til 1000kr for sjov - Det er 1 år og 2 måneder og jeg tvivler på at den samme spiller fornyer sit vip i så lang tid... Det eneste jeg kan de ved det er bøvlen med stabilitet.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Vladmir Putin skrev:

Jeg forstår slet ikke jeres regnestykker tbh.. Jeg tænker at med hensyn til penge ville stavox tjene på de fleste der købte en sådan pakke. Lad os prissætte den til 1000kr for sjov - Det er 1 år og 2 måneder og jeg tvivler på at den samme spiller fornyer sit vip i så lang tid... Det eneste jeg kan de ved det er bøvlen med stabilitet.

 

Men okay, vi siger at går ind og køber Vip for evigt. Nu er Stavox i kæmpe profit. Dynn køber et eller andet, og noget mere og måske lige den femte ting. Og pludselig kommer der ikke flere penge. Nu har alle jo bare vip. Som Dim siger så giver den her månedting en langt mere stabil fremtid 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.