Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - EDDY


Yeet

Recommended Posts

Dit ingame navn: YEET
Staff ingame navn: EDDY
Dit SteamID: STEAM_0:0:53095825
Staff SteamID: STEAM_0:0:22932706 
Forklar situationen: Eddy bliver fornærmet af mit skilt hvor han så går i admin case med mig. (Det kan jeg ikke se på nogle måde fordi jeg kan ikke se at der står jeg er i case i hjørnet og han flyver heller ikke. Det kan man se i videoen).
Efter det bliver jeg så jailet, men samtid spøger jeg ham hvorfor han nævner admin i rp op til flere gange, men det gider han ikke at svare på.
Han siger så efter at "Det kan være en glitch" men det ændre jo stadig ikke at han nævner admin i rp.
Jeg spørger ham også om han har video hvor at der står vi er i case, til det siger han ja. Efter han siger ja spørger jeg så om jeg må se det så jeg kunne være sikker, til det svare han "nej det er ikke mig der skal komme med beviser" hvor det er ham der skal så jeg kan være sikker på at det nok bare havde været en glitch.   
Bevis: 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, SimoN skrev:

Du en af de spillere man ikke orker, tag dig sammen.

Han pointerer jo klart og tydeligt at det er en case - ergo, du gør som der bliver sagt og lukker røven omkring hvad admin er.

 

 

Jeg skal have en chance for at kunne se at det er en case og det har jeg ikke. Derfor skal jeg forblive i rp

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.