Hop til indhold
Stavox

[Solved] Vladimir Putin | STEAM_0:1:179134406


BørnepsykologenJane

Recommended Posts

Situationen starter med, at jeg kommer ud til gamle cardealer, hvor der er en der hopper ud foran min politibil, i et selvmordsforsøg. Herefter siger jeg at han skal fjerne sig fra vejen og fra min bil. Han adlyder ikke denne ordre op til flere gang, men bliver stående. Mig og en af mine kolegaer får derefter overtalt ham til at komme ind på græsset. Her arrester jeg ham for ikke at adlyde politets, altså at hoppe ud foran min politibil og ikke adlyde min ordre op til 3-4 gange, samt  ikke at følge 2.8: Politiet har ret til at arrestere dig (eller give dig en "retfærdig" bøde) hvis du bevidst sviner dem til, provokerer eller på anden måde hindrer dem i at gøre deres arbejde. Jeg ser dette som en hindring i mit arbejde, at jeg altså ikke kan løse mine opgaver, og anholder ham, fordi han ikke fjerner sig i første, anden eller tredje omgang. OBS min kolega snakker med den mistænkte imens at jeg arrester ham. Dog evaluerer mig og min kolega på situation bagefter, og er begge enige om at andholdelsen var korrekt.

 

Det ender med, at der bliver kaldt admin til denne sag. Adminen der bliver sat på denne sag er Valdimir putin. Efter denne hændelse kunne jeg ikke huske, om jeg anholdte ham da han stod på græsset eller på vejen. Vladimir putin oplyste mig derfor, og jeg kunne se at andholdelsen foregik på græsset(er vel endelig ligemeget om andholdelsen finder sted på græs eller vej, da han allerede har overtrådt loven?). I denne admin sag bliver jeg tilsvinet af den anden spiller, med fx. Har du aldrig fået tæsk af din far knejt, og Vladimir kan du ikke lige lukke munden på ham, han er irreterende at høre på, UDEN at vladimir gør noget. Det munder ud i at Vladimir syntes, at jeg skulle have givet ham en bøde og ikke anholde ham. Herefter får jeg fjernet min rang som politimand. D.v.s at Vladimir ikke fulgte § 2.8 under RP regler. Jeg får ban efter situationen, da jeg blvier så frustreret over situation, hvor jeg havde en mistanke om at Vladimir kendte denne person der havde kaldt case på mig. I min dumme frustration siger jeg Fuck dig Vladimir, du er mega korrupt, og får selvfølgelig ban for det(helt på sin plads).

 

Det jeg altså er irreteret over er, at Vladimir ikke følger den nedskrevne regel 2.8, og sørger for at dialogen i casen er ordentlig. Det føltes konstant som om at det var 2 mod 1, hvor vladimir enelig burde være fluen på væggen, der obseverer, hvad er rigtigt og forkert.

 

Håber selvfølgelig at i vil tage denne klage seriøst, og tage en snak med Vladimir.  Jeg fandt hans Håndtering af opgaven, komplet uprofessionelt og hans magtanvendelse intimiderende. 

 

Info:

Mit ingame navn er Notorious

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er svært at komme til bunds i sagen, når klageren ikke vil samarbejde på trods af at have fået og læst opfordringen til en dialog på TeamSpeak. Det er derfor svært at redegøre for, om der har været foretaget en fejl fra pågældende staffs side eller blot en misforståelse hvad angår dialogen mellem staff og spiller - eller noget helt tredje,

Det gør, at din klage generelt bliver rimelig ubrugelig, når du ikke gider at uddybe og svare tilbage. Hvis du skulle lave en klage endnu en gang, bør du gøre noget ud af den og aktivt svare tilbage.

Vi vil gerne forbedre vores arbejde og gøre spillerne så tilfredse som muligt, men en sag som denne bidrager ikke med noget, da du ikke selv byder ind. 

 

Jeg kvitterer derfor med en advarsel og beskeden om, at hvis du skulle gøre lignende igen, risikerer du at blive udelukket in-game.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.