Hop til indhold
Stavox

Tilykke til de nye staffs! <3


xkow

Recommended Posts

Hej @Bjørnen @Martus @Mazz @Vladmir Putin @Lund @Mikkelzj @Schumacher @Bimse og @FråderJens!

Tusind gange tilykke med jeres staff! Det er fuldt ud fortjent og i lyder alle til at være nogle dejlige mennesker! Ser frem til at møde jer i cases (på den gode måde xd) og i det hele taget bare møde jer noget mere på serveren, eftersom jeg tit caller staffs... 🤣

Men igen, tilykke!

 

Velfortjent! ❤️

 

 

 

 

haha jeg var godt nok cringe den gang, hvis du læser dette i 2020 gå ingen skal se det her fuck jeg var cringe lol

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, xKow skrev:

Hej @Bjørnen @Martus @Mazz @Vladmir Putin @Lund @Mikkelzj @Schumacher @Bimse og @FråderJens!

Tusind gange tilykke med jeres staff! Det er fuldt ud fortjent og i lyder alle til at være nogle dejlige mennesker! Ser frem til at møde jer i cases (på den gode måde xd) og i det hele taget bare møde jer noget mere på serveren, eftersom jeg tit caller staffs... 🤣

Men igen, tilykke!

 

Velfortjent! ❤️

 

Tak for de fine ord. Glæder mig også til at møde dig! 🙂 møs herfra 😘 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 8/9/2018 den 11:46 AM , Vito skrev:

Ugh... Nu bliver der hård kamp om cases igen... 😕 Vi var lige kommet til punktet hvor alle var for dovne til at lave noget, så der var masser af cases nemt.

Men, ret lækkert med noget nyt blod til at lave alt arbejdet :dance:

Så længe vi har Dim så går det nok. Han tager 3-400 cases dagligt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.