Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politisporing / 112 opkalds sporing


Anders Buch

Recommended Posts

halløj, buch her...(cringe)

 

Havde tænkt på en ting. Har set en E2 inde på rock med et map som sporer Politiets lokationer. Mega fed E2, MEN! så kom tanken..

 

Hvad nu hvis det ikke var en E2 men et script/addon som var på PD med fuld funktion samt 112 opkalds sporing. Er så træt af folk som copbaiter

ved at kalde 112 og skrive: Jeg har guns 😉 fks.... Så ville det sgu være rart at kigge forbi(ved hjælp af sporing, sidst sporet ved) og smække dem en. Frem for at kalde en staff hen og spilde deres dyrebare tid.

 

- Buch.... 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, Anders Buch skrev:

Jeg synes at den der map E2 er virkelig godt lavet men på samme tid, ulovlig. E2'en kan jo spore politiet hele tiden og der skal ikke ændres meget i den før at den "kan mere"

Så hellere lave et sporings script som er lovligt og brugervenligt for alle! (Alle kan bruge det)

Det er også derfor det kun er Trixx, Hancock og jeg har den.

 

Jeg har lavet en E2 som kan spore folk hvis de skriver !112 Jeg er fanget. Så skriver den i group chatten Person Sted Besked. Super smart.

Men E2’en kan hurtigt gøres ulovlig derfor ville det nok også være bedst hvis det blev tilføjet til serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Martus skrev:

Men E2’en kan hurtigt gøres ulovlig derfor ville det nok også være bedst hvis det blev tilføjet til serveren.

 

E2 funktioner må ikke misbruges som f.eks. at få information om spillere du ikke burde have på retmæssig vis.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.