Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - boXx


boXx12323

Recommended Posts

Ingame navn: boXx
SteamID: STEAM_1:0:22641479
IRL fornavn: Mathias.
Alder: 13 et halvt (men jeg er meget moden af min alder).

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej men jeg har set mange admin cases på yt så jeg ved nogen lunde hvordan jeg skal håndtere dem.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg ville gøre stavox bedre og fri for failrp og nlr og sådan nogen ting som er imod reglerne. jeg er mere kvalificeret end andre på grund af at jeg har set så meget med admin cases. lige meget hvad personerne i case siger så siger jeg ikke noget grimt igen. jeg håndtere spillerne så godt jeg kan.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: det ved jeg ikke fordi jeg ved ikke hvad ULX det står for.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg syntes selv jeg er god til at formulere skrifligt også mundligt. jeg bruger meget min mic når den skal bruges.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: nej jeg kan mange gange være meget tidligt på men det afhænger af skolen. ja jeg kan godt være på i hverdagene og i weekenderne.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er fair overfor folk lige meget hvad..

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, boXx12323 skrev:

Ingame navn: boXx
SteamID: STEAM_1:0:22641479
IRL fornavn: Mathias.
Alder: 13 et halvt (men jeg er meget moden af min alder).

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej men jeg har set mange admin cases på yt så jeg ved nogen lunde hvordan jeg skal håndtere dem. altså det ville sige at hvis der er en der siger jeg flygtede ikke og den anden så siger jo du flygtede så ville jeg vente i et lille stykke tid og se om de finder selv ud af det eller jeg skal finde ud af det og i sådan en case ville jeg så sige hvis der ikke er nogen beviser så kan jeg ikke gøre noget som helts fdi man kan ikke bare sige okay du for ret så du for lige job ban. hvis begge er enig om sitoationen så gør jeg bare det som skal gøres. jeg stoller ikke bare på en af dem.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg ville gøre stavox bedre og fri for failrp og nlr og sådan nogen ting som er imod reglerne. jeg er mere kvalificeret end andre på grund af at jeg har set så meget med admin cases. lige meget hvad personerne i case siger så siger jeg ikke noget grimt igen. jeg håndtere spillerne så godt jeg kan.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: det ved jeg ikke fordi jeg ved ikke hvad ULX det står for. hvis jeg vidste hvad det var så havde jeg nok hjulpet med det hvis jeg måtte self.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg syntes selv jeg er god til at formulere skrifligt også mundligt. jeg bruger meget min mic når den skal bruges. jeg er god til at bruge min mic jeg er ikke sådan en der mic spamme jeg bruger min mic fornuftigt. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: nej jeg kan mange gange være meget tidligt på men det afhænger af skolen. ja jeg kan godt være på i hverdagene og i weekenderne. jeg prøver at være så aktiv som over hovedet mugligt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er fair overfor folk lige meget hvad. jeg prøver at håndtere admin cases så godt jeg kan. jeg skriger ikke ind i micen. jeg kan godt have det sjovt men jeg kan også godt tag det seriøst når det endelig er. jeg har spillet meget der inde og det ville jeg forsætte med at gøre. det er nok en af de fedeste darkrp server som nogen sinde har existeret. i admin cases ville jeg ikke svine folk til lige meget hvad. bare fordi de siger fede idiot eller sådan noget siger jeg ikke nogen igen. og jeg har respekt over for andre spiller generalt.

MV boXx/Mathias.

 

jeg tror ULX det er det der med console så jeg kan se hvis en er blivet kørt ned eller sådan noget det er jeg tror det er. 

 

11 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

tak men jeg har ændret min ansøgning

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.