Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage mod Gustenberg


RealKoeter

Recommended Posts

Jeg sidder her så nydeligt som politimand, vi får en Rigspolitichef som er Gustenberg. efter lidt tid forgår der noget på radioen hvor gusten prøver at komme i kontakt med en politimand, han kommer i kontakt med ham og de blir ved med at diskutere over radioen, jeg siger hermed til gusten om de kan tag den på politikontoret da det irretere alle os andre på politiradion. han svare flabet igen og siger "DU KAN DA BARE SLUKKE RADIOEN". hvor jeg svare " nej for så kan jeg ik høre hvis der nogen der ville have backup". Han svare flabet igen og siger at jeg ik skal bestemme over ham, hvor jeg svare at jeg ikke har prøvet at bestemme men siger bare at han rimeligt meget abuser Politiradioen med micspam når vi andre faktisk prøver at spille og hygge os om han kunne tage fat i betjenten og sige at han skal komme til Politikontoret. klagen går ud på at jeg syntes at Gustenberg er meget flabet og ikke egner sig til at være rigspolitichef da han hidser sig op hurtigt. ved godt at han må fristille mig med hvilken som helst grund men syntes det her er lidt flabet 

https://gyazo.com/3f6396b875358ca9e0b629b980a127ef

Link til kommentar

Hej TheCampingSS

 

Det er der sker er at jeg skal have fat i 2 betjente, fordi de ikke kan finde ud af at tage sig sammen og blive ved med at råbe af hinanden.

Hvor jeg siger at de skal komme til politistatioen, hvor den en af dem begynder at tage diskussionen med mig, hvor jeg så beder ham om at komme, så begynder du at blande dig og siger at jeg ikke må bruge radioen og siger at jeg skal holde kæft, hvor jeg så siger til dig at du kan slukke din radio hvis du ikke gider at høre på at jeg prøve at få en af mine betjente til PD, så siger du "jeg skal ikke slukke radioen fordi så kan jeg ikke høre havd de andre siger" og efter jeg siger du kan slukke den i 5 minutter. Hvor du vælger at svare flabet at jeg misbruger min radio. Der efter demoter jeg dig.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.