Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - MagnusDK101


Kongen Af Jyderne

Recommended Posts

Ingame navn: 
MagnusDK101

SteamID
STEAM_0:0:91398492

IRL fornavn:  
Magnus

Alder: 
Er de små 14 år gammel men med en meget lys stemme.
----------------------------------------------------------------------
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja. Hvis vi tager det helt fra bunden af. Jeg har haft en del med minecraft at gøre. Både haft mine egene servere og været tekniker på andre servere. Jeg har en del erfaring indenfor GTARP/ FiveM Da jeg har haft min egen server RoadRP med omkring de 15 til 20 spillere inde om dagen. Serveren er nu lukkede nu da vores host ikke kunne holde hans firma oppe længere. Jeg har også haft en gmod server med samme navn Altså RoadRP. Men lukkede da min ven smuttede på efterskole.
 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Grunden til at jeg har valgt at ansøge er fordi at Stavox er en virkelig god server som jeg bruger rigtig mange timer på og hygger mig meget på. Men der er bare nogle folk som vil ødelægge oplevelsen for andre spillere. De folk vil der vil altid være der og det er det jeg vil hjælpe med at formindske. Jeg er god til pressede situationer som tit opstår når man er staff. Der vil altid være 2 sider af en sag hvor der vil blive diskuteret hele tiden, men jeg vil ikke holde med på den ene side. Der skal være beviser og der skal være argumenterende sætninger. Nu har jeg spillet på Stavox i noget tid og efter alt det jeg har lært at det hjælper altid og lytte på folk og ikke bare give dem deres straf det er virkeligt vigtigt at høre deres historie før man der lige straffer dem, jeg lytter altid på folk når de siger noget til mig 🙂 Jeg kan holde hovedet koldt hele tiden når jeg er i Cases jeg bliver ikke irriteret hvis nogen kalder mig en dårlig Mod. Jeg  går efter altid at holde hovede koldt. Jeg er altid villig til at droppe RP for en case. Jeg har det personligt selv at jeg nogle gange oplever at der er en del admins inde men der er nogle der ikke tager cases. 🙂
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
 Har haft min egen gmod server så ja. 
 
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Ja kan snakke flydene Dansk og skrive fuldt ud Dansk. Jeg bruger min mic hele tiden. Jeg har en Blue Snowball mic så ingen problemer med lyd kvaliteten.


 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har mulighed for at være online på både Team Speak og In game hverdag tidspunkter kommer nedenfor 😄 Jeg arbejder Mandag og Onsdag som fejedreng på et værksted. Så de dage kommer jeg sent på.
Mandag: 17:30 til 21:30 (Arbejde)
Tirsdag: 15:30 til 21:30
Onsdag: 17:30 Til 21:30 (Arbejde)
Torsdag: 15:30 Til 21:00
Fredag: 13:30 til Jeg ikke orker mere
Lørdag: 10:30 til Jeg ikke orker mere
Søndag: Spiller det meste af dagen der.

Det er så mit skema 🙂
 
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Ikke rigtig. Ikke andet end

Held og Lykke til de andre ansøgere.

 

Mvh - MagnusDK101

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.