Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - vegan asf (AproX)


Grønfar 🌱

Recommended Posts

(revideret)

 

Ingame navn: vegan asf (Også kendt som AproX)
SteamID: STEAM_0:1:30074828
IRL fornavn: Daniel
Alder: 18

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej, ikke som sådan, i hvert fald ikke i et spilcommunity. Jeg er dog moderator på en anonym app kaldt "Jodel", hvor mennesker i alle aldre mødes, og skriver hvad de har på hjerte. På appen censurerer jeg primært upassende eller vulgære billeder eller tekster der ikke passer ind i fællesskabet. Selvom "Jodel", måske ikke refererer direkte til spilverdenen, vil det helt sikkert være noget jeg vil kunne bruge andre steder.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er (vil jeg selv sige) en forholdsvis rolig person, som typisk tager sig god tid om tingene og ikke bliver vildt ophiset eller tager tingene tungt, hvis nogen kunne finde på at svine mig til. Når jeg spiller, prøver jeg oftest at være så bred-synet som muligt og ikke råbe eller skrige, hvis jeg har befundet mig i en case. 
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg er lidt erfaring med ULX, fra en testserver jeg har befundet mig på. Jeg har også ofte bemærket, hvordan staff bruger ULX til at løse cases, ved brug af diverse commands. Jeg vil dog have brug for en smule oplæring først og fremmest. 
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Helt klart, vil selv sige at mine skriftlige evner vil være til et 12-tal. Men udover det benytter jeg mig selvfølgelig af min mic, da det HELT KLART er den letteste vej mellem 2 mennesker. Derudover elsker jeg selvfølgelig at snakke med folk, så dette vil ikke være noget problem, både med mennesker, store som små.
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har oftest mulighed for at være på om eftermiddagen / aftenen. Jeg vil dog ikke have mulighed for at være på torsdag, da jeg befinder mig på arbejde der, og derudover en række tilfældige dage i weekenderne.
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg går i øjeblikket i 3.g i gymnasiet og derudover jeg arbejder til dagligt i Fakta, hvor jeg selvfølgelig ønsker at gøre det så nemt og usvært for de kunder som der kommer at handle i min butik, og det samme vil helt sikkert gælde på Stavox! Derudover arbejder jeg som vikar i en vilkårlig ungdomsklub, typisk med børn omkring 4 til 6 klasse, hvor jeg typisk laver mad, snakker eller spiller med børnene.

 

Jeg håber i fandt interesse i min ansøgning, og ser frem til at høre fra jer! 

 

De bedste hilsner 

 

AproX

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Sir Meliodas skrev:

-Rep

Alt for lidt tekst

Synes ikke der er lagt nok tid i ansøgningen

 

Held og lykke

Det er selvfølgelig, helt i orden. Jeg prøvede at være opmærksom på hvor lang min ansøgning skulle være og den skulle være en tilstrækkelig, uden at fylde en masse unødvendig information på. Men tak, må de græske guder være med mig :3 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er sateme, undskyld mit sprog, en virkelig god dreng. Det er en skam, at din ansøgning ikke er længere, fordi du har virkelig meget at byde på. Af alle ansøgere, er du i mine øjne det bedste valg.

 

Du er suveræn til RP, enormt hjælpsom og

virkelig flink.

 

Kæmpe +rep herfra.

Link til kommentar
Del på andre sites

Mange tak for ordene @Vito, nu må vi jo se hvor min idioti, kan bære mig hen 🙂 

Og mange tak for de dejlige ord @Lund. I bakspejlet kan jeg godt se at den typiske ansøgning, er af en størrelse, noget større end min. Det er der desværre ikke noget at gøre ved 😞. Jeg kunne se, at flere mennesker havde taget mange ting med og jeg prøvede bare at holde det kort og kontant. Igen MANGE tak for de ugribelige flotte ord ❤️ 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.