Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Maloni - Staff Ansøgning


Maloni

Recommended Posts

Ingame navn: 

Maloni
 

SteamID:

STEAM_0:1:117653559 
 

IRL fornavn:

Mattias
 

Alder: 

13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja det har jeg, Jeg har været admin og moderator inde på en britisk server ved navn Cloud Gaming og der var jeg staff i ca. 3 månder indtil jeg valgte at komme ind og spille på stavox. I den tid jeg var staff der lærte jeg et vigtigt begreb som hedder påstand mod påstand (Word v Word), vilket lærte mig meget om hvorvidt jeg kunne straffe en spiller udfra en anden spillers mundtlig udsagn. Jeg lærte også meget om hvordan man skal håndtere cases, ved at altid lytte godt og tænk sig grundigt om før man vælger at straffe en spiller dermed at også kunne kig på reglerne mens man er i en case for at sikre sig at det som spilleren har gjordt er strafbart. Jeg har også været medejer af en server ved navn af  Gravity Network som er lukket nu, Jeg var selv staff manager derinde og tog mangen cases. Selveste serveren lukket fordi at vi ikke havde lyst til at drive den mere eftersom det blev svære for mig at være aktiv eftersom jeg havde nogen problemer i mit liv som jeg skulle løse. Vi havde faktisk en god del spillere som kom ind og havde det sjovt, vi fik ca. 10 - 30 spillere om dagen.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har valgt at lave en liste over ting som jeg syntes kunne være relevant

1. Jeg syntes selv at jeg har en god indsigt i server reglerne

2. Jeg har boet i singapore og fik dermed et A+ inde for mundtlig debatering. Jeg syntes selv at inde for de cases jeg har kommet ind i har jeg kunne tale ordentligt og pænt til administrateren og kunne aktivt tag en debat med dem omkring server regler

3. Jeg syntes selv at jeg er god til at udtrykke hvad jeg mener mundtligt men mit skriftligt er ikke helt på samme niveau

4. Jeg syntes selv at jeg har fået ekseptionelt erfaring fra min tidliger roller inde for forskellige spil fælleskab (Spil Communtiy)

5. Jeg syntes selv at jeg har god erfaring med stavox efter som jeg har 806 timer (Og nej jeg er ikke afk hele dagen) og deltager aktivt i spillet med mangen andre spillere

6. Jeg syntes at jeg kan finde ud af at tale pænt og kan også hjælpe andre spillere som ikke har særligt meget erfaring med stavox eller DarkRP

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har i min mening meget mening med ULX. Her er en list over de server commands jeg brugte meget i min tid som server ejer og staff

1. !return "Spiller navn"

2. !bring "Spiller navn"

3. !jail "Spiller navn/Spiller steamid" "Tid i sekunder"

4. !jailtp "Spiller navn/Spiller steamid" "Tid i sekunder"

5. !menu

6. !xban

7. !cb "spiller navn"

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja. Jeg bruger min mic altid og bruger lige nu en Blue Yeti, Jeg er også aktiv i in-game chatten mest i OOC men ikke lige så aktiv som jeg bruger min mic. Jeg syntes selv at jeg kan mundligt formulere mig og sige de ting som jeg mener på en høflig måde (Med mindre jeg rper så kan jeg godt larme lidt og ikke være den sødeste men det er jo trosalt rp) 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mit skole skema er som følgende, (Cykler også 5km hver vej så +30 min til det tal)

Mandag: 13:30

Tirsdag: 14:20

Onsdag: 14:20

Torsdag: 14:20

Fredag: 14:20

 og jeg går ikke til noget sport, Min weekend kalender er for det meste fri men jeg er nogle gange på båd desuden kan jeg sagtens informere andre staffs om forskellige tider jeg kommer til at være væk

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, der er ikke mere jeg syntes er relevant

 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 31/08/2018 den 10:06 AM , Jacob Lee skrev:

+REP

  • Kan reglerne.
  • Flink at snakke med.

Ønsker dig held og lykke.

 

1 minut siden, Reyn skrev:

+Rep

Super flink

Lader til at kunne reglerne

 

23 timer siden, NikolajDK skrev:

Kæmpe +Rep

 

- Pisse flink gut

- Kan sit RP

- Kan reglerne 

- Ville være en god staff

 

- NikolajDK

 

Held & Lykke

 

Mangen tak for alt dette feedback, vis nogen har noget critisime om min staff ansoegning saa venligts skriv det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.