Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - PINK JESSI GAMER


Uncle Max

Recommended Posts

Ingame navn: PINK JESSI GAMER

SteamID: STEAM_0:0:37735856

IRL fornavn: Sean

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej men har set hvordan admins klarer en case og ved det har jeg fået et bedre indblik om hvordan det skal gøres.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg ved godt hvordan man skal opføre sig inde på serveren.

Jeg vil være rolig i admin sager og være neutral i cases og være fair.

Jeg vil gøre mit bedste for at få spillerne til at være glade.

Jeg vil respekter alle folk. Behandles spillerne lige.

 

I skal vælge mig frem for de andre fordi, jeg vil hjælpe spillernes spille oplevelse, jeg er god til at guide folk hvis de har problemer med at bruge duplicator, få en bil og meget mere.

Jeg snakker meget for at gøre folk glade og grine.

Jeg bliver ikke sur på folk hvis de sviner mig til.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kender lidt men ikke meget, der er kun små ting fx. (!Menu !Goto !Ban !Bring !return !logs !kick !freeze !unfreeze !Jail !Tpjail)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg kan ikke lide a skrive det tager lang tid, det ikke fordi det er et problem og kan godt formulere mig skriftligt, men jeg kan godt skrive hvis min mic ikke virker ligepuldslig så derfor bruger jeg min mic hele tiden efter jeg nu bare skal holde en knap nede for at hvad jeg skal sige.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Jeg har et arbejde jeg også skal passeJeg arbejder Hver Mandag, Onsdag og hver anden Fredag.

Mandag 15:20 – 22:00

Arbejde 18:30– 22:00

Tirsdag 15:20 – 22:00

Onsdag 15:20 – 22:00 

Arbejde 18:30– 22:00

Torsdag 15:20 – 22:00

Fredag 15:20 – 02:00 

Arbejde 18:30– 02:00

Lørdag Når jeg står op – 02:00

Søndag Når jeg står op – 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej det var det, tak fordi du læste min ansøgning. 🙂

 

Mvh. PINK

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, PINK JESSI GAMER skrev:

- Det kan godt være at den er kort, det er okay at du siger det

- Jeg har lyst til det

- Jeg er online, vi er nok bare ikke på samme tid

- Ked af at skuffe dig

Lad da vær med at hidse dig op over kritik, tag det til dig i stedet for at gå i forsvarsposition med det samme. Du er tydeligvis ikke egnet til at være staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Det ser ikke ud som om at du har brugt særlig meget tid på din ansøgning.
  • Jeg har ikke rigtig set dig før, så ved ikke om du er god eller dårlig, men af hvad jeg kan se, virker du ikke helt så venlig og egnet til staff.
  • Dette lyder måske lidt dumt, men dit profil billede siger ret meget om hvad for en type person du er.

Det var alt jeg havet. Men Held og Lykke med din ansøgning. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.