Hop til indhold
Stavox

[Afslået] julius jepsen staff ansøning


julius jepsen

Recommended Posts

ingame navn: julius jepsen
SteamID: STEAM_1:1:126468376
IRL fornavn: julius
Alder: 15 23-10-2002

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  ja jeg har været staff på en server ved navn gaminglightpolicerp hvor der var omrking 40-70 spiller inde vær dag jeg var der i et halvt år

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg gør mig specielt kvalificeret til dette job, da jeg tidligere har haft en meget travl staff positio på en engelske servere og Jeg har heller ikke noget problemer med at forlade RP situtationer for at hjælpe med admin sits. Jeg fremhæver det administrative job frem for RP, hvis der skulle vælges imellem disse to kategorier. Jeg har god kendskab til hvordan man håndterer staff sits, og sørge for at få det bedste mulige ud af situationen. Jeg kan forholde mig rolig i stressede øjeblikke, som f.eks "Ikke tilstrækkelig nok staff medlemmer på serveren på samme tid, eller hvis det generalt bare er en travl dag. Jeg har kendskab til ca. Jeg holder en ordenlig tone overfor for spillerne, og hører på hvad de har at sige, da det vil gavne mig og mit arbejde bedst

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg kan de fleste basic commands i hovde

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg er okay til at formulere mig skriftligt men jeg fortrækker at bruge min mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
mandag: 13.50 -21.00
tirsdag, ondsdag og torsdag 15.00-21.00
fredag15.35-22.00
lørdag 12.00-22.00
søndag 12-21.00
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej det har jeg ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Vito skrev:

Hej Julius, din ansøgning er ikke den bedste jeg har set, men på trods af det, virker du som en fornuftig person, og hvad jeg har set af dig ingame, er ikke det værste. 

Held og lykke med din ansøgning.

mange tak for ordne og  jeg skal nok prøve at lave en bedre en næste gang

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.