Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning mohammed spritbillist


Filsøe

Recommended Posts

Hey. Jeg er en af de få personer der virkelig ikke kunne holde dig ud før i tiden, men her på det sidste, har du været en helt ny person. Ville elske at arbejde sammen med dig, og håber dig alt det bedste med ansøgningen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 01/09/2018 den 12:31 AM , Vito skrev:

Hey. Jeg er en af de få personer der virkelig ikke kunne holde dig ud før i tiden, men her på det sidste, har du været en helt ny person. Ville elske at arbejde sammen med dig, og håber dig alt det bedste med ansøgningen. 

hej vito, det betyder meget dine ord jeg håber på det bedste. 

jeg har gjort rigtigt mange ændringer for at nå hertil.:) selfølgelig vil der altid være gode og dårlige dage. men syntes det gået fremad med kun gode dage!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, N1xTon skrev:

+Rep 

vil blive en god staff

pisse flink 

 

 

 

 

 

hej N1xTon mange tak for dejlige ord. det betyder meget, forsat god weekend og god dag!

n1xTon håber sku på det bedste, lad os se hvad tiden siger. jeg hååber iværtifald på alt det bedste pt.

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutter siden, TacoCat :D skrev:

-REP

Det at du går ind på andre servers og er Racistisk, PropAbuser og gør dig til gundealer for at mass rdme, gør at jeg vil mene du ikke er egnet til at være staff.

 

HetF.jpg

 

HjOU.jpg

 

HPpG.jpg

 

HYo6.jpg

 

 

Jeg forventede mere af dig.

jeg hyggede mig som sagt et andet sted i like 10min. altså hvis du har set mig på stavox tager jeg mig meget sammen. man ku ikke "propabuse" de blev nocolitet.  men det helt iorden du giver -rep :) jeg har i over 1 måned på stavox været flink og ikke været involdveret i nogen form for ting som angående mit sprog eller anden adfærd. 

men hvis det ikke er iorden og skrive nig på en anden server så ved jeg ikke hvad der er galt, da det ikke har nogen form for betydning "Nig"

jeg gik gundealer for at kunne få nogle våben. nogle skød efter mig før jeg blev gundealer. derfor skiftede jeg job. hvis jeg skød dig var der en grund du blev ved med at løbe efter mig heletiden uden afbrydelser.

 

Hvis man ikke engang imellem må hygge sig på andre "servere" så hygger man sig aldrig.

jeg bruger 100% af min tid på stavox servere. og det vil jeg blive ved med. 

 

Men stavox og det der gaming community er 2 vidt forskellige. jeg troller ikke på stavox som du måske gør. 

 

god dag @TacoCat :D :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, ♥ haha master Plys ♥ skrev:

+rep

kan sit rp

flink

kan reglerne

tusind tak plys!

39 minutter siden, Den Ekstrem Store Måge skrev:

+rep

Flink

Kan reglerne

Kan finde ud af RP!

tusind tak for ordene Måge! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.