Hop til indhold
Stavox

Information om staff ansøgninger August-September/2018


Emoyly

Recommended Posts

Her er en tidsplan og forklaring på hvordan staff ansøgningsprocessen kommer til at fungere.

Hvis du ikke ved hvordan du ansøger, kan du se vores guide til at ansøge her.

Hvis du godt ved hvordan du ansøger, og gerne vil lave en rigtigt god ansøgning, kan du læse min guide til hvordan du laver en god ansøgning her.

 

Alle tidspunkter der har et ~ foran sig, er tidspunkter der ikke er helt faste, og som nok ikke kommer til at være helt præcise.

 

Tidspunkt

Beskrivelse

✔ 07/09 | 00:00-~01:00

Ansøgninger lukkes.

Ansøgninger gennemgås af HOS, værste ansøgere sorteres fra.

Selvom ansøgningerne er lukkede, vil det stadig være muligt at kommentere på ansøgningerne.

✔¨07/09 | ~15:00-16:30

HOS snakker med ansøgere der ikke er blevet afslåede på TS.

Alle snakker i et hyggerum.

Det er ikke et krav at møde op, men det er dog at foretrække.

✔ 07/09 | 17:00-~18:00

Alle staff stemmer om ansøgningerne (Gennem dash)

✔ 07/09 | 18:00-~19:00

HOS udvælger de ansøgere der skal accepteres.

Stemmer fra de andre staff, samt HOS' personlige meninger om ansøgere, baseret på samtalerne og tidligere erfaringer, bestemmer hvilke ansøgninger der skal accepteres.

07/09 | ~20:00

Nye staffs får deres ansøgninger accepterede, og de staff der skal afslås bliver afslået.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Schumacher skrev:

Hvordan fungere TS samtalerne? er vi alle i et rum? får vi en PM når det er "vores tur"?.

Altså sidste gang, var vi alle i et rum og så blev vi nævnt op af Emoyly som sagde vores navn.. Og så skulle vi forklare hvorfor vi ville være en del af staff teamet

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bonzia skrev:

Hvad skal men gøre hvis men først har fri kl 15:00 og cirka er hjemme ved 16:15 ? (Teamspeak samtalen)

Som der er blevet skrevet er det ikke et krav og møde op, men noget de anbefaler. Du kan blot infomere dem om du ikke har mulighed for at være der, som du også har gjort nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, DoktorDim skrev:

Som der er blevet skrevet er det ikke et krav og møde op, men noget de anbefaler. Du kan blot infomere os om du ikke har mulighed for at være der, som du også har gjort nu.

Er det ikke bedst at komme med sin forklaring hvorfor men skal være staff? tænker jeg bare det må vel give lidt bonus.. Tror du at man kan få lov til at skrive en besked til en fra HOS med sin forklaring så de også kan vide det istedet for bare at blive væk

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, Bonzia skrev:

Er det ikke bedst at komme med sin forklaring hvorfor men skal være staff? tænker jeg bare det må vel give lidt bonus.. Tror du at man kan få lov til at skrive en besked til en fra HOS med sin forklaring så de også kan vide det istedet for bare at blive væk

Så vidt jeg har forstået så er det bare for at HOH kan lære dig bedre at kende, jeg kom ikke da jeg blev accepteret

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bonzia skrev:

Er det ikke bedst at komme med sin forklaring hvorfor men skal være staff? tænker jeg bare det må vel give lidt bonus.. Tror du at man kan få lov til at skrive en besked til en fra HOS med sin forklaring så de også kan vide det istedet for bare at blive væk

kreativiteten sætter aldrig grænser 😉 Prøv bare at sende en besked til Emoyly, om hvorfor du ikke kan komme på i aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.