Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på br1zzle


Jakob Johnson

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jakob Johnson

 

Staff ingame navn: br1zzle

 

Dit SteamID:

STEAM_0:1:196688367
 

Staff SteamID:

STEAM_0:0:47078412

 

Forklar situationen: Det starter med for længe siden at jeg blev afvist som staff på stavox, så begyndte jeg at spille FiveM på DanskPopLife som politi igen, men så begyndte jeg på gmod igen.

Jeg begyndte at spille på Flexus og der så jeg br1zzle og så så jeg ham og han begyndte at sige til mig at han hadede mig og alt muligt andet lort om mig.

Han mente at jeg gik fra stavox pga. jeg blev afvist og at jeg bare havde spillet på andre servere i den tid jeg havde været væk.

Jeg prøver at forklare ham at jeg spillede FiveM som politi, men det var han ligeglad med og holder stadig fast i hans egen mening/holdning til hvorfor jeg smuttede.

Jeg mødte ham på stavox i dag og så sagde jeg til ham "Jeg spiller også på stavox med mine venner" så begyndte han på alt muligt med at han stadig ikke kunne lide mig, men det er helt fint han ikke kan det fordi det behøves han ikke og kunne, men så begyndte han at svine mig til ved at kalde mig alt muligt såsom "Retarderede lille lorteunge" og det blev han ved med at sige han sagde også har jeg var mega dum i hovedet og alt muligt, så sagde jeg at det var pisse træls at han skal være sådan når jeg egentlig ikke har gjort ham noget, jeg spurgte også om jeg skulle kalde ham retarderede lille lorteunge, så sagde han at jeg godt kunne gøre det hvis jeg ville og så gjorde jeg det 1 gang.

Han noclippede væk fra mig og op på et tag, så spurgte Rotten mig hvad det var og om jeg havde video på det så sagde jeg nej jeg har ikke video på det, så forklarede jeg ham hvad der var sket, og så kommer br1zzle og siger at jeg lyver og alt muligt, så tager han Rotten med sig op på et tag.

Senere så snakker jeg med en betjent, så kommer br1zzle og skyder ham, så sagde jeg til den døde betjent at han var klistret og så hopper jeg væk hen ad gaden, men så kommer br1zzle og skyder mig i hovedet helt random, så laver jeg case, og så kommer br1zzle.

Han starter med at sige at det ikke var RDM da han skulle have sagt at jeg skulle gå væk ellers ville han skyde mig, men det har jeg ikke hørt + havde ikke engang snakket til ham det, men selvom jeg ikke havde hørt det, så var jeg på vej væk derfra, men så skyder han mig i hovedet, så forklare jeg ham det igen fra min synsvinkel, men så begynder han at sige om jeg ikke selv tror at han var der og selv vidste hvad der var sket.

Jeg følte han begyndte at tale med en dårlig attitude, så sagde jeg til ham at hvis han skulle være sådan, så gider jeg ikke at snakke med ham, men så tager han mig over i et hjørne og siger at han helt selvom må bestemme om jeg skal snakke med ham om den case eller ej, så tager han mig op i et bur og siger at jeg får xban pga. min attitude og fordi at jeg provokere ham i case ved at sige det der med at jeg ikke gad at snakke med ham når kan skulle være sådan og det vil jeg ikke kalde en provokation da jeg bare siger at jeg ikke vil snakke med ham pga. hans attitude, og så fik jeg ban.

 

Bevis: Jeg har ingen beviser.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jakob, super fint du fik lavede en staff klage. Jeg har selvfølgelig lige lidt ting at tilføje.

 

Jeg har aldrig "hadet" eller været efter dig som sådan. Men i dag da jeg besluttede mig for at joine serveren. Da jeg kommer ind bliver jeg modtaget af dig og det eneste du bliver ved med at sige er: "se br1zzle, se". 

En ting var at det var pænt irreterende og en anden ting var faktisk at jeg havde bedt dig om at stoppe. Hele situationen udvikler sig så til en kæmpe diskussion hvor jeg ikke helt føler at du kunne opføre dig ordentligt. Men som jeg jo også sagde på TS følte jeg lidt at du søgte konflikten, jeg tror ikke at du bare vil snakke fordi du blev ved med at finde nye ting og brokke dig over. Jeg spectater så op på et tage hvor jeg sidder og holder lidt øje med dig, der sker ikke det helt store. Det er først da jeg kommer ned og du står og snakker med rotten at der igen er ballade. Du begynder på alt muligt fis med at jeg abuse noclip og jeg burde da vist ikke være staff mere er det ikke rigtigt i det. Jeg tager så rotten med op på admin taget fordi vi sidder og snakker TS og har det lidt sjovt (syntes dog at du gjorde dette her til et alt for stort problem ift. hvad det egentlig er). Efter alt det med rotten kommer mig og Hermione i en skudkamp med politiet, jeg sagde til dig op til flere gange under hele kampen at du skulle gå væk (kan dog være du ikke har hørt det hvilket også er fint nok, det sagde jeg også til dig på daværende tidspunkt). Men igennem alle disse ting som er sket har du haft en rigtig træls attitude som om du ligesom vidste alt og du skulle nok klare den hvis det var det. Jeg opfattede dig som flabet, konflikt søgende og generelt ikke særlig rar at føre en samtale med. Jeg kom derfor frem til at du skulle have ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, br1zzle skrev:

Jeg vil sige at du startede med at behandle mig meget dårligt da du så mig på Flexus og siden da har du virkelig hadet mig og du har sagt flere gange at du hader mig.

PS jeg kommer og fortæller at jeg også spiller på stavox for måske at vise dig at jeg ikke har forladt serveren.

 

Det var ikke meningen det skulle skrives som citat btw.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Men hvad har det med mig og gøre? Jeg er selvfølgelig glad for at du har valgt at joine stavox, men jeg syntes stadig du var yderst belastende. Jeg kan jo i realiteten være ligeglad om du spiller hos os eller ej, forstod ikke hvorfor det var så vigtigt for dig at fortælle.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil sige at du er den der starter med at tale meget grimt til mig som du også gør på flexus, altså hvis du ser mig der, og på det punkt synes jeg at du ikke burde være staff pga. dit sprog og generelt den måde du taler til mig på jeg synes at du skulle tage og være et forbillede for spillere istedet for at være sådan som du er.

 

PS har ikke noget i mod at du er staff du skal bare tale pænt til folk eller mig hvis det kun er mig du er efter så tal pænt til mig du behøves ikke at kunne lide mig du Skal bare tale pænt til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg konfrontere dig og så begynder du på at lave den der hvor du siger du du er da ligeglad og du ikke kan lide mig osv osv... så siger jeg jo hvorfor hvor du vælger at lægge ud med at sige at jeg er dum eller idiot eller hvad du nu sagde og så kalder du mig lille retarderede møgunge jeg forsøgte ikke at starte en diskussion jeg ville sige at jeg også var på stavox siden du sagde at jeg vare sad og spillede på andre server osv. så ville bare fortælle dig det, men det er svært at snakke normalt med dig når du skal være som du er.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tog den med ro til at starte med, men igen som jeg også har skrevet længere oppe så føler jeg lidt at du søgte det selv, du var meget spydig og overgearet (bare min opfattelse). Og det er jo selvfølgelig derfor jeg snakker som jeg gjorde, jeg sagde også bagefter at det nok ikke var ok men vi var vel lige gode om præcis det punkt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke en god grund til perm ban hvis man er flabet (som jeg ikke var) det er ikke flavet at sige at man ikke gider at snakke med dig hvis du skal have sådan en attitude fordi så bil det jo ikke blive en god case hvis du alligevel ikke vil snakke ordentligt til mig. Det er dig der har en dårlig attitude, ikke mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første er det helt okay at banne permbanne folk for at have en dårlig attitude osv., og jeg vil mene at den grad som du var flabet i lå til et permban.

 

Udover det så snakkede jeg på ingen måde grimt til dig ligeså snart du lavede den der rdm case, der tog jeg den med ro som jeg jo skal.

Link til kommentar
Del på andre sites

Br1zzle det er bare lige det at du bannede mig pga. min attitude i casen hvor jeg kun siger at hvis du skal have den attitude overfor mig, så gider jeg ikke at snakker med dig. 

Altså jeg siger bare at du måske skal tale pænere og at jeg ikke synes din attitude var i orden, så det er ikke nogen særlig god grund til en ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.