Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban requests - Merlin


Merlin

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:59856354

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne søge om unban da det ikke er et retfærdigt ban. Det var vel lidt troll, hvis man kan sige det. Men mig og reyn var lige gode om det.

Jeg havde cdm et par stykker samt smidt min bil over reyn hovde så han døde. Men reyn havde fløjet med mig rundt på mappet og smidt mig af ved Ejner hessel ??

 

Vi var sådan set lidt lige gode om det ??

Så håber jeg vil kunne modtage et unban

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:59856354

Grund: Tag dig nu sammen

Navn: Merlin

AdminID: STEAM_0:0:131139038 - Reyn x [moderator]

Unban: 02-09-18 15:44

Banned: 26-08-18 15:44


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Reyn skrev:

Jeg satte dig fast på ejner hessel som en straf. Du sidder jo og cdmer Mikkelzj bevist 2 gange og smider så en bil i hovedet på os begge hvordan kan det opvejes mod det jeg gjorde?

Ejner Hessel og straf ?? Hænger da ikke helt sammen, sp skulle vi da have været ude i jail eller car ban ??

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Reyn skrev:

Min metode var et forsøg på at give dig en chance uden at du fik en konkret straf, fordi jeg var sød

Ved ikke helt hvordan jeg skulle kunne vide det var en straf når du flyver med mig rundt på mappet ? og ikke siger noget

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Merlin<3 skrev:

Altså hvis du ikke er villig til at gå længere ned så tager jeg 3 dage, kan bare ikke forstå man skal lege rundt med biler som staff og derefter sige det var en straf

Jeg forstår heller ikke hvordan man som tidligere staff får 3 carbans på en time og troller folk som bygger ved at køre dem ned og derefter smide en bil i hovedet på dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Reyn skrev:

Jeg forstår heller ikke hvordan man som tidligere staff får 3 carbans på en time og troller folk som bygger ved at køre dem ned og derefter smide en bil i hovedet på dem.

Altså til at starte med da jeg kom over til jer holdte jeg der og så kaster SU min bil væk ?

Hvis vi kigger lidt nærmere prop pushede Mikkelzj jo også

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Merlin<3 skrev:

Ikke første gang, først efter du kaster min bil ad helvedes til så jeg landede oppe på et tag

Der tager du så fejl. Og ved mindre du har noget til at modbevise det så er det ligegyldigt

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Reyn skrev:

Nej jeg siger bare at mit ord er ikke lige så meget værd da jeg ikke kan huske det præcist.

Nej okay men du kastede den ivertfald væk første gang. Jeg håber lidt at jeg kan få reduceret den til 1 dag men hvad siger du, fordi vi lavede begge to noget som vi godt ved vi ikke skulle have gjordt 😕

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Merlin<3 skrev:

Nej okay men du kastede den ivertfald væk første gang. Jeg håber lidt at jeg kan få reduceret den til 1 dag men hvad siger du, fordi vi lavede begge to noget som vi godt ved vi ikke skulle have gjordt 😕

Altså jeg har reduceret det til 3 dage nu, du er derimod velkommen til at komme på så vi kan løse det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.