Hop til indhold
Stavox

[Solved]Klage på Tobey Lanzetta


wuvE

Recommended Posts

Hey john, eller hvem dette skulle vedkomme. Nu er jeg blevet banned af ingen oversag igen. Jeg står og passer mig selv da jeg ser en admin flyve ind i min base. jeg tilkalder en admin men pludselig står han bag mig og snakker til mig. Han spørger så om det rigtigt at jeg har haft et bygger skilt i 2 timer ca. og det bekræfter jeg så.

Efter det ser jeg hans 2 gang members prøve at snige sig ind i min base og skyder så efter dem. Så stiller Tobey Lanzetta sig ind foran min spray og begynder at beskylde mig for at skyde ham i admin sag. jeg prøver så at tænde min mic, og forklare ham at jeg blot prøver at skyde hans venner, som prøvede og snige sig ind i min base men jeg når kun lige at tænde min mic også fik jeg 2 timers ban. jeg vil gerne have ham demoted da jeg ihvertfald havde brugt lige godt 1,5 time på at lave min base også bare får et ban fordi ham og hans gang-members enten var mad over de ikke kunne komme ind og tage min golf som jeg havde kørt der hend i eller fordi de ville have "mit sted".

Denne gang kan jeg roligt sige jeg ikke "mobber" nogen eller noget får bare en usædvanlig hård straf fra en mod som ikke kan finde ud af at gøre sit arbejde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fik afvide du havde bil i din base. Fik fortalt du havde bygget i ca 2 timer. Jeg vælger derfor at tjekke op på det. Jeg fortæller du ingen værdi må have der. Du har en bil, fortæller du ikke må og du nægter dette. Du skyder mig så ned til 7 hp i en case. Vælger derfor at banne dig i 120 minutter. Ser intet problem i det ban?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det gør jeg til gengæld.

2 fra dit gang står ude foran min dør og nu gætter jeg mig bare til i sidder og snakker over ts eller skype så de var begge klar over vi står i en admin case. jeg skyder så efter dem for ligsom at advare/dræbe dem men det har så ingen effekt da jeg ser de går igang med at carjacke min bil lige efter du flyver mig op på taget.

det er admin abuse så vidt jeg ved. jeg sådan set lige glad med hvad du har og sige til dit forsvar jeg skal bare have erstatning for mit arbejde der røg i vasken også vil jeg gerne havde du mister dit mod.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Dit ingame navn: wuvE
Staff ingame navn: Tobey Lanzetta
Dit SteamID: STEAM_0:0:38313048
Staff SteamID: STEAM_0:0:85669171
Forklar situationen: Forklaring står længere oppe.
Bevis: et billede er vedlagt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Tobey var du Staff on Duty ?

Det står i de nye STaff regler at man skal være STaff on duty hvis man skal flyve ind i folks baser og tjekke den!

For at svare på dit spørgsmål, var han ikke staff on duty!

Tobey har du ikke læst:

?

 

 

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.