Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på kagen.


Critz

Recommended Posts

Jeg laver en klage på kagen pga. at der var 4 betjente PÅ EN FULD rockford server, og så ham som leder, han vælger derfor at sige "Adder kun folk med en hjerne" til mig, pga. vi havde en diskusion tidligere omkring hvorfor han var leder OG afk, han skulle vist hente mad, bare ikke så smart at gøre det imens man er ham som skal acceptere folk, og det var grunden til at jeg ikke måtte være politi, alså fordi jeg sagde at han ikke skal være afk som leder.

 

kagenshit.png

kagenshit2.png

Link til kommentar

Prøv og læs det her. Så tror jeg du forstår det bedre.
 

 

2 timer siden, Oliver VacBannedCSGO skrev:

hvorfor han var leder OG afk,

Så man har ikke lov til at stå afk, hvis nu man lige skal hjælpe en/nogen. Plus så virker systemet sådan at efter X antal minutter bliver du fjernet fra det job som du havde.

 

Link til kommentar

Godaften Oliver 

 

Min historie af sagen

Jeg var i raid hvor du skrev til mig om du kunne være betjent, jeg kunne ikke svare fordi jeg var inde i deres base og var igang med at skyde dem.

Du vælger at skrive til mig "ACCEPTER MIG NU" som jeg synes er lidt aggresivt og jeg mener ikke du skal være betjent når du skriver sådan der. 

Jeg skulle lige til at skrive til dig da jeg kørte fra raidet som var cirka 1 min efter du havde skrevet at du gerne vil være en betjent.

Jeg har set dig være betjent før, du snakker ikke pænt til folk og du køre dårligt og genrelt bare en dårlig betjent. 

 

Du mangler bevis hvor du  spammede ooc chatten som er imod reglerne og starten hvor du skrev "ACCEPTER MIG NU"

som du nok har valgt at tag fra.

 

Mvh Kagen

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.