Hop til indhold
Stavox

[Solved] Brizzle abuser


Frederik Larsen

Recommended Posts

Ingame navvn NF skrrrt

Hans ingame navn Brizzle

Mit steamID STEAM_0:1:148181250

Hans steamID STEAM_0:0:47078412

 

Brizzle kicker mig fordi at jeg købte danske bank. Foran næsen på ham. Og han siger at jeg var flabet. så stod og byggede så kommer han ind og siger lad være med at være flabet. Og så røg jeg ud med alle mine seeds og mange våben.

Håber i vil snakke med ham.

 

Hilsen Frederik

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Skrrrt, jeg havde jo som du selv sagde lige købt danske bank. Du var så heldig lige at kunne klikke f2 og få dørene. Du begynder så bare at smadre props rundt derinde på væggene, jeg spørger dig så pænt om at hvis ikke du har tænkt dig at bruge den kan du ligeså godt sælge den, men du fortsætter bare. Du var også meget hoverende og træls i din tone.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.