Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request Lund


Lund

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:29154128

Hvorfor skal du unbannes: Kære, Admins. Jeg er desværre kommet i den situation at jeg er blevet permanent banned for RDM, hvilket jeg er utrolig ked af. Jeg antager, at Mibb bannede mig.

Situationen er den, at serveren går fuldstændig amok. Proppushing/RDM osv. Jeg har haft en intern "stridighed" om man vil, med blandt andet Taroux og hans kammerat Mibb. Alle parter, inklusiv mig selv har her brudt reglerne og skudt hinanden. Jeg føler bestemt ikke at længden af bannet på nogen måde kan forsvares, taget i betragtning af hvad der foregik på serveren. Jeg var på ingen måder en del af den proppushing der fandt sted. Tværtimod blev jeg selv "spærret inde" i et prop af Taroux. Jeg er utrolig glad for at spendere enormt meget af min fritid på Stavox og så vidt muligt altid have respekt for serverens regler. Det der foregik i nat på serveren, var på ingen måder OK. Hverken af mig eller andre spillere.

 

Jeg har optaget og gemt de sidste 5 minutter af min tid på serveren, inden bannet tog sted. Min intention var egentligt at cutte unødvendige parter fra, men alle 5 minutter er et stort highlight af situationen på serveren. Jeg håber i vil tage jeres tid til at se den igennem, og tage situationen der fandt sted i betragtning og dermed genoverveje mit ban, samt længden af det. Jeg føler i høj grad, at videoen taler for sig selv. Jeg sidder lige nu tilbage med en følelse af at være indebrændt. Jeg vil utrolig gerne tage ansvar fra de handlinger jeg har foretaget mig, men at admin vælger at banne mig, er jeg enormt uforstående overfor. I virkeligheden burde admin have stoppet alt det ikke RP og proppushing, som foregik på serveren og havde foregået de sidste 10 minutter forinden også.

Jeg synes det er alarmerende at Mibb selv er med til at fremprovokere reaktioner ved gentagende at RDM’e mig, som det fremgår i videoen, for derefter at banne mig. Det er er i mine øjne hyklerisk og bevidner også at der ikke er blevet handlet upartisk. I og med han selv RDM’er mig flere gange, er det under al kritik, at han banner mig for RDM.

Taroux skyder mig.

Jeg skyder Taroux.

Mibb skyder mig.

Jeg skyder Mibb.

Repeat et par gange - Jeg er bannet.

 

Så snart de stoppede med at skyde efter mig, stoppede jeg også selv, som det også ses i videoen. Derfor mener jeg at vi alle var lige gode om det.

 

 

 

Mange tak for at tage tiden til at læse min appeal. Jeg ser frem til en konstruktiv dialog.

 

Med venlig hilsen,

Frederik

Det er som nævnt den fulde og ucensorede video. Jeg lægger meget vægt på at være ærlig og belyse alle sider af sagen. Derfor ses det også at jeg skyder efter Taroux og Mibb, men jeg håber at videoen er med til at give noget situationsfornemmelse.

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:29154128

Grund: mass rdm

Navn: Lund

AdminID: CONSOLE

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 06-08-18 02:59


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Mibb skrev:

Hejsa Lund. 

 

Har du mulighed for at komme på vores Teamspeak, så kan vi lige tage en snak om hvad der skete? 

 

 

Hey, Mibb.

 

Jeg er lige på arbejde og får ikke tid i dag.

Er du online i morgen?

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Mibb skrev:

Hej igeen. 

Har også arbejde i morgen, dog er det fra 16-21 - så kan før og efter, hvad passer bedst dig? 

 

Før eller efter er ligegyldigt for mig.

 

Vi kan sige ved en 14-15 tiden?:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.