Hop til indhold
Stavox

Har brug for computer hjælp


LotuA

Recommended Posts

Hej min computer er zoomet virkeligt meget ind så jeg kan ikke se noget, jeg har prøvet at nulstille den men kan ikke se knappen. Og jeg har også prøvet at ændre forstørrelse glasset, men der står det er sat til standart.

 

Fordi jeg spørger her på forumet er fordi jeg har prøvet en helt masse andre ting, f.eks. "Microsoft Lynhjælp" men det er der ikke på min computer så der kan jeg ikke få hjælp fra. Og jeg har set en masse videoer, men ingen viser hvordan man løser mit problem. Og selvfølgelig har jeg researchet en helt del.

 

Jeg håber virkeligt at der er noget der vil hjælpe med mit problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, MatheoDust skrev:

@Lund Det ved jeg rent faktisk ikke, og jeg har prøvet at se efter det men kan ikke se det for skærmen er zoomet for meget ind😦.

 

Hvis din skærm er zoomes for meget er det på selve skærmen man ændre det jo, det har ikke noget at gøre med dine driver

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg siger tak til alle der har prøvet at hjælpe men nu er den zoomet ud igen men den er zoomet rigeligt ud men det passer til mig så det ændre jeg ikke. Der er ikke mere i kan hjælpe med lige nu.😀

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Godt at høre.

Husk dog også lige at få opdateret grafikdrivere;) 

Du kan downloade programmet “speccy” som fortæller hvilket grafikkort du har.

i tilfælde af du har et Nvidia grafikkort, skal du hente programmet “Geforce Experience” Det finder helt selv den nyeste driver og opdaterer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.