Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Tramber Torben "Unban Request"


Salt

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:444931505

Hvorfor skal du unbannes: Jeg mener jeg skal unbannes, fordi min ven, havde bet mig om at købe garry's mod, og det havde jeg tænkt over i et stykke tid, men forstår stadig ikke hvorfor jeg fik ban, de sagde at de kendte mig, og jeg forklarede ham admin Ducky tror jeg han hedder at jeg ikke havde spillet garry's mod i over 3-4 måneder, grunden til at han bannede mig, var fordi han sagde et eller andet med at han som jeg sagde han kendte mig, og jeg spurgte adminen, hva sker der, og han svarede ikke rigtig på mine spørgsmål, om hvorfor de kom og hvorfor de ville banne mig, og så fik jeg ban.

Btw grunden til at den her request ikke kom før er fordi at jeg glemte min nye email så loggede ind med den her gamle stavox forum konto. 

MVH. Tramber Torben. 🙂

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:444931505

Grund: ALT acc: STEAM_0:0:442963800

Navn: Tramber Torben

AdminID: STEAM_0:1:51576777 - 22xgaming [staffdirector] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 28-07-18 15:25


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Ps syntes også det er nederen at jeg fik ban fordi havde lige været inde og købt for lidt over jeg ved ikke lidt over 300DKK

Men det er selvfølgelig ikke grunden til at der skal være flere grunde til unban, bare for hva kan man kalde det en lille oplysning 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Så synes jeg, at det er jordens største tilfælde, at du lyder præcis som h!ghligt beatboxer (som jeg permanent bannede, men det ved du godt). Ikke nok med det, så har du også den samme dårlige attitude- og holdning til spillere som ham. Udover det undlod du også at svare på alle spørgsmål der handlede om dig være "en anden". Som f.eks. "Er du ikke ham der, h!ghligt beatboxer", eller "Du lyder som ham der h!ghligt beatboxer".

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.