Hop til indhold
Stavox

EGP Program


Kurdi Hurdi

Recommended Posts

Dav dav allesammen!

 

Jeg kan rigtig godt lide at lave en masse forskellige E2'er, men jeg er ikke så god til at lave egp, og få det til at se godt ud...

Så derfor har jeg søgt en masse på internettet efter en løsning, på mit problem

men da jeg ikke kunne finde noget ville jeg prøve at lave noget selv.

Min ide virker fint (synes jeg selv), det jeg har lavet er et program hvor du "tegner" det du gerne vil lave, og så laver den det selv om egp kode.

 

 

Programmeret er lavet i processing.

Jeg har selv lavet programmet, så fejl ideer eller andet skal sendes direkte til mig.

Fordi jeg er rimelig ny til processing, så er det ikke lavet på den mest effektive måde, og fejl kan ske.

Der er ikke særlig meget man kan med det endnu, men skriv da lige hvis i synes jeg skal laven en version 2.

 

Så hvordan bruger man egenligt programmet?

  • Du klikker på sted du vil lave en firkant, og trækker musen indtil man er tilfreds
  • Vis du laver en fejl kan du trykke på 'z' for at gå tilbage, dette kan dog ikke gøres om, så pas på med den
  • Du kan ændre farven på det du laver, ved at bruge de tre skydere ude i siden, det lille felt oppe i venstre hjørne viser dig hvordan farven ser ud.
  • Når du er tilfreds med det du har lavet, kan du klikke 'o' så laver den det om til en kode, du kan bruge i gmod

 

Programmet's status

  • Det eneste objekt du kan lave er en firkant (men vil selvfølgelig gerne tilføje flere ting, hvis folk gerne vil bruge det!)
  • Dette er kun ment som et mockup, derfor er det et meget simpelt program indtil videre.

 

Lidt billeder af programmet:

Spoiler

Selve programmet:

1376185881_EGPMaker.png.6834f918d9f7baf6a5026e1fc8ac61f6.png

 

Koden In-game:

20180728161029_1.jpg.63d8159b48a3543d55095b919416e242.jpg

 

Filen som den gemmer:

sdfsdfsdf.png.c99aea1f37acd47b777b7c3f8dad6094.png

 

Download links: OBS GAMMEL VERSION OBS

Spoiler

OBS BRUG AF PROGRAMMET ER PÅ EGET ANSVAR OBS

OBS PROGRAMMET ER KUN LAVET TIL WINDOWS OBS

 

http://bit.ly/2AjISAE

 

 

Kommentarer eller kritik, er meget velkomment i kommentaren 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Sad og tænkte på om der var noget lignende og så kommer du som sendt fra himlen. Fedt projekt 😄

13 minutter siden, Sir Meliodas skrev:

Sad og tænkte på om der var noget lignende og så kommer du som sendt fra himlen. Fedt projekt 😄

Jeg kunne dog godt tænke mig at du måske lavede sådan at man kan skrive og andre former end firkanter ;D

Og end måde du kan måle det på så du er sikker på og ramme midten og blive så præcis som mulig.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Sir Meliodas skrev:

Jeg kunne dog godt tænke mig at du måske lavede sådan at man kan skrive og andre former end firkanter ;D

Og end måde du kan måle det på så du er sikker på og ramme midten og blive så præcis som mulig.

Det er også noget af det jeg gerne vil arbejde mere på.

Men da dette mest bare var for at se om jeg kunne lave det, og for at se om folk ville være interesseret.

 

Hvis folk gerne vil have mere opdateret version, vil jeg gerne arbejde mere på det. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kurdi Hurdi skrev:

Det er også noget af det jeg gerne vil arbejde mere på.

Men da dette mest bare var for at se om jeg kunne lave det, og for at se om folk ville være interesseret.

 

Hvis folk gerne vil have mere opdateret version, vil jeg gerne arbejde mere på det. 🙂

Jeg ville elske nogle updates 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.