Hop til indhold
Stavox

Rolls Royce Release Info


Dynn

Recommended Posts

Hejsa!

Vi har i dag, fredag, udgivet fire nye biler. To af disse biler er Rolls Royce-biler. De kommer begge til at blive udgivet igennem bilmarkedet. Det vil sige, at der ikke kommer kø i cardealeren denne gang, da den på intet tidspunkt kommer til at kunne blive købt derfra.

Det kommer til at foregå ved, at vi en efter en udgiver dem via Bilmarkedet. Prissætningen vil være omkring det der vises i Bilmarkedet (14 og 17 mil). Der kommer til at blive udgivet i alt 5 slots af hver af de to. De kommer altså ikke du alle sammen på en gang, men et slot af gangen løbende. Over halvdelen udgives i dag, fredag, og de resterende udgives lørdag og søndag. De kan selvfølgelig testkøres in-game allerede nu.

 

Ud over disse to LE biler, er der tilføjet en Ford Mustang og en Bentley Continental (VIP). Disse kan købes i cardealeren som normalt.

 

Vi vil som altid holde godt øje med modtagelsen, og justere til løbende. Det er allerede planlagt, at Rolls Royce-bilerne får flere bodygroups, skins og bedre handling/vehiclescript snarest muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Dynn skrev:

De kommer altså ikke du alle sammen på en gang, men et slot af gangen løbende. Over halvdelen udgives i dag, fredag, og de resterende udgives lørdag og søndag.

@Not Tulle

Hvis du IKKE fatter det her giver jeg op på at prøve at hjælpe dig....

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Dynn skrev:

 

 

Vi vil som altid holde godt øje med modtagelsen, og justere til løbende. Det er allerede planlagt, at Rolls Royce-bilerne får flere bodygroups, skins og bedre handling/vehiclescript snarest muligt.

Kommer det også til at ske med bentleyen?

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, Reyn skrev:

@Dynn Kunne det være en mulighed at prøve og rense forruden på en m5, det er næsten umuligt at se ud af den. 

 

Den M5 er ikke lavet af Metro, så vidt jeg husker er det SkyLar som har lavet den? 

Dvs, det er nok ikke noget Metro eller Dynn kan lave om på.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Vito skrev:

 

Den M5 er ikke lavet af Metro, så vidt jeg husker er det SkyLar som har lavet den? 

Dvs, det er nok ikke noget Metro eller Dynn kan lave om på.

Ja ok min fejl, det er bare trist at man ikke kan køre den i first person pga dette. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Vito skrev:

 

Den M5 er ikke lavet af Metro, så vidt jeg husker er det SkyLar som har lavet den? 

Dvs, det er nok ikke noget Metro eller Dynn kan lave om på.

Man kan da godt ændre på en bil som er lavet?

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Vito skrev:

 

Den M5 er ikke lavet af Metro, så vidt jeg husker er det SkyLar som har lavet den? 

Dvs, det er nok ikke noget Metro eller Dynn kan lave om på.

Det kan vi sagtens rette 😉

 

16 timer siden, Dynn skrev:

Tænker du på noget specifikt?

Vi kunne også porte vores egen Bentley 😏

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, Metro skrev:

 

Carbon fiber der giver frame drops? Den må du forklare


Bilen er lavet af SentryGunMan, og jeg snakkede med ham om selve materialet, og der er åbenbart fordi det er et han selv har lavet? 
Det ser generelt mærkeligt ud, og når det er i bevægelse giver det frame drops.

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Vito skrev:

Bilen er lavet af SentryGunMan, og jeg snakkede med ham om selve materialet, og der er åbenbart fordi det er et han selv har lavet? 
Det ser generelt mærkeligt ud, og når det er i bevægelse giver det frame drops.

 

Jeg kigger på det når jeg er hjemme fra ferie/festival

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.