Hop til indhold
Stavox

[Solved] Seriøst RP


Recommended Posts

Kan man ikke godt have et kæmpe møde (staff) ang. seriøst RP? det er bare fordi at når man prøver faktisk at lave RP så ødelægger folk det fuldstændigt! Min ven kørte galt og politiet kom og han spurgte om de ikke kunne tjekke om han havde slået hul, men de gik bare derfra, syntes at det er for dårligt, så kan man måske ikke begynde på noget seriøst RP?

Link til kommentar
Del på andre sites

Som vores regler er nu, bliver det sku lidt svært. Der vil altid være nogle der ødelægger det, hvad skal vi gøre med dem? Desuden skal regelsættet laves en del om, hvis du vil have Seriøs RP.

Dog tror jeg at Perpheads vil være et bedre alternativ for dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Reyn skrev:

Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet så smut. 

Lige præcis sådan der nye medlemmer skal behandles! Godt arbejde boss.

Men er dog enig, det kunne bare være formuleret bedre. DarkRP er nok ikke stedet du skal lede efter seriøs RP.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der vil altid være områder, hvor RP'en ikke er specielt indlevende - fx i dette scenarie.

 

Men jeg synes selv, at vi over tiden siden jeg startede her på Stavox har opnået en bedre og mere indlevende RP. Der vil altid være aspekter der kan være "bedre", men at straffe eller slå ned på så små aspekter af fejlagtig RP som det her, synes jeg ikke vil bidrage til noget positivt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.