Hop til indhold
Stavox

Information vedrørende staff-klager


Houston

Recommended Posts

Hej med jer,

 

Vi har her på det seneste bemærket en stigende tendens med henblik på brugen af staff-klager. Størstedelen af klagerne følger ikke de kriterier som er opstillet under "Brugen af staffklager." Det er faktisk super træls for os der gerne vil hjælpe jer, for hver gang vi bruger vores tid på en nytteløs staffklage, hvor klageren pludselig stopper med at svare, har vi spildt en stor del af vores tid, som vi i stedet kunne bruge på at arbejde på nogle af de mange ting til serveren, som vi har på vores lister – eksempelvis jeres forslag. I mange af situationerne er det ikke nødvendigvis ideelt at lave en staffklage. Tænk over om en supportsag på TeamSpeak ikke er en bedre løsning, så kan du blandt andet snakke med den pågældende staff samt et medlem af Head of staff, og få redt trådene ud hurtigere – for staffklager strækker sig jo typisk over et par dage. Så hvis man ikke har tålmodigheden til at svare tilbage, vil en supportsag være ideel.

 

Derudover forventes det altså også, at I bruger tid på jeres klager og er engageret i dem. For hvis du rent faktisk har fået en dårlig behandling af vores staff uden selv at være skyld i det, vil vi selvfølgelig meget gerne vide det og gøre noget ved det.

 

Vi er så kommet til den beslutning, at hvis man som klager ikke svarer tilbage eller laver en hurtig, sjusket og generel ”dårlig” klage på 10 sekunder, så risikerer man at få ban på forum og in-game.  Det sidste vi ønsker, er at skræmme oprigtige staffklager væk, så hvis man oprigtigt har et problem, men bare hverken har midlerne til at skrive mere end 20 ord eller ikke har tiden det kræver at følge op på en staffklage, så kom på TeamSpeak-serveren i stedet – vi har supportrum af en grund.

 

Herudover følger en lille opsang om, at hvis I nu skulle lave en staffklage, så læs og følg kriterierne ellers ender det altså med at gå udover jer selv.  

 

Mange tak og ha’ en super dejlig mandag,

Head of staff

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har enlig aldrig tænkt over at man kunne bruge Support-Rummet til det. Jeg har altid troet at det var til mange andre ting og,

at hvis man skulle klage over en staff, så skule det forgå på Subformet.

 

Men det vil jeg så huske til hvad der nu kan ske ude i fremtiden.

 

På 23/07/2018 den 2:16 PM , Houston skrev:

Det er faktisk super træls for os der gerne vil hjælpe jer, for hver gang vi bruger vores tid på en nytteløs staffklage, hvor klageren pludselig stopper med at svare, har vi spildt en stor del af vores tid,

Jeg har faktisk også selv lagt mærke til det, så forstår godt jeres frustration.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt skeptisk over, at i begynder og dele straffe ud.. Hvordan skal i bedømme om der er lagt tid i en klage? Lad os nu sige jeg ikke er faglig stærk, eller for den sags skyld ordblind. Jeg er ikke så meget for at skulle sidde i et rum på teamspeak, eller måske er jeg ikke bruger af det. Så jeg vælger at lave en staffklage og lægger så meget tid i den som jeg kan. Alligevel kommer den til at se sjusket ud for en faglig stærk og ikke-ordblind person, så jeg bliver derfor mødt af et ban i stedet for en håndtering, fordi den er blevet sorteret fra på grund af sjusk.

 

Det virker lidt primitivt i mine øjne. 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Paki skrev:

Jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt skeptisk over, at i begynder og dele straffe ud.. Hvordan skal i bedømme om der er lagt tid i en klage? Lad os nu sige jeg ikke er faglig stærk, eller for den sags skyld ordblind. Jeg er ikke så meget for at skulle sidde i et rum på teamspeak, eller måske er jeg ikke bruger af det. Så jeg vælger at lave en staffklage og lægger så meget tid i den som jeg kan. Alligevel kommer den til at se sjusket ud for en faglig stærk og ikke-ordblind person, så jeg bliver derfor mødt af et ban i stedet for en håndtering, fordi den er blevet sorteret fra på grund af sjusk.

 

Det virker lidt primitivt i mine øjne. 

Husk nu, de har @Mikk som også er ordblind. Så kan de bare sige "Mikk, er det her godt nok for en ordblind?" Eksempelvis.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Paki skrev:

Hvordan skal i bedømme om der er lagt tid i en klage? Lad os nu sige jeg ikke er faglig stærk, eller for den sags skyld ordblind

Det er forholdsvis enkelt at se, om der er lagt tid i en klage. Hvis der bare står: "Hej Houston er dum og sagde at jeg var dum, håber han bliver demoted, han bryder regler”, får man højst sandsynlig en warning.

Uden selv at være ordblind formoder jeg, at de også sagtens kan bruge tid på en klage, om den så er fyldt med stavefejl, er en anden sag - man bliver ikke straffet for ikke at læse korrektur på sin staff-klage, man bliver straffet for ikke at opfylde de kriterier som allerede er sat - og har været det i lang tid efterhånden

 

Derudover tvivler jeg på, at man som en ikke-fagligstærk person ikke har lyst til at komme på TeamSpeak i stedet for at skrive en klage og "udstille" sig selv for hele forum med sin "svaghed". Vi ser allerede en masse der skriver i unban-requests og lignende, at fordi de er ordblinde, vil de allerhelst snakke over TeamSpeak / Discord. Størstedelen af ordblinde har vel læse- og skriveværktøjer, så de må være klar over, at de har brug for alternativ hjælp til at klare de udfordringer, de står overfor - i vores tilfælde er TeamSpeak alternativ hjælp til at skrive en staff-klage. Nogle klager vil ultimativt ender ud i, at alle involverede parter alligevel bliver nødt til at snakke sammen over TeamSpeak. Hvis man ikke har lyst eller er bange for at snakke med ham man klager over og et medlem af Head of staff, tror jeg altså heller ikke, at man har lyst til at skrive en staff-klage. 

 

Men nu må vi se hvad dette nye tiltag fører med sig, jeg håber selvfølgelig på, at vi får mere seriøse klager, som vi kan bruge vores tid på, og vi samtidig får mere tid til at arbejde på vores andre projekter. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.