Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ud med Ultraspinner


Frederik Larsen

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, x)' skrev:

Du gav min ven ban i 1 dag for at sige et ord du selv har sagt (Fucking lorteunge).

 

Jeg har ikke givet nogen som helst ban for at sige "Fucking lorteunge" - jeg har dog givet en ban for at sige "Lorteunger i skal bare dø i et fucking hul"

 

27 minutter siden, x)' skrev:

Jo det kan jeg godt. Du siger fks, fix dit problem selv din idiot osv.

 

Det kan sagtens være at jeg har sagt til folk hvis de har kaldt case og jeg kan se at de kan klare det i RP at jeg har sagt "Fix dit problem selv" - men idiot er jeg nu ikke sikker på jeg har sagt

 

27 minutter siden, x)' skrev:

Du flyver rundt i din rp. 

Jeg har ikke fløjet rundt i RP nogen gange flyver jeg over til folk hvis jeg kan se de har gjort noget de ikke skal (Kaste med biler, Propsurf osv.) - nogen gange når jeg afslutter en case glemmer jeg at tage noclip af og kan derfor godt komme til at flyve når jeg kommer tilbage fra en case.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du opretter en staff-klage, så forventes det, at du aktivt deltager i den. Klager du igen med manglende bevis, uden at fuldføre klagen eller uden at følge vores skabelon, så bliver du udelukket på bestemt tid på både serverene og forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.