Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Uansvarlig admin


Sandfeld2002

Recommended Posts

Steam ID: STEAM_1:1:33416719

Hvorfor Skal Du Unbannes?: Jeg mener selv jeg er blevet uretfærdigt banned af Hermione - Han mener selv at jeg har været flabet i case og derfor vælger at give mig et ban, som jeg oven i købet synes er et alt for langt ban for at være "flabet". Men igen mener jeg ikke, jeg har været flabet eller på nogen måde stødende!! synes dog også selv det er uansvarlig af Hermione at tage den her case op, siden han selv startede den. Cirka fem minutter før alt det her skete havde Hermione og en kammerat gentagende gange fyret vores egen bil rundt langs villa vejene, og derfor vælger min ven at spærre bilen inde!! dette fører så til selve den case hvor jeg så bliver banned for at være "flabet". det er jo selvfølgelig smart og godt tænkt at Hermione selv tager den her case op, da han så undgår ballade for sine egen handlinger, og giver ham selv en mulighed for at straffe os, og dermed kan han ikke tabe sagen da han selv er admin:))

 

Kræver at blive Unbanned da jeg ikke har været flabet, og Hermione selv har lavet en kæmpe RP fejl på serveren - synes også selv at staben her på Stavox burde kigge ind i sagen angående omkring om han virklig burde have sådan en høj stilling på den her server, når man laver sådan nogen dumheder sker det normalt igen, især hvis ingen stopper ham..

 

Hermione | STEAM_0:1:64442326

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:33416719

Grund: Flabet i case

Navn: Sandfeld2002

AdminID: STEAM_0:1:61645114 - ZzeA [moderator] - Profil

Unban: 17-07-18 19:38

Banned: 14-07-18 19:38


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Der kan på ingen måde være snakke om at jeg har svinet dig til... Elsker simpelthen det faktum at du bliver ved med at ignorer hvad du selv har gjort:)) Du kan jo ikke selv bare komme op med grunde for at give mig ban, bare fordi du har lyst, patetisk og uansvarlig!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ret dårligt argument da i begge to tydeligvis er venner!! I var jo ligesom to om at fyrer den bil rundt, så selvfølgelig støtter i hinanden, men faktum er at jeg ikke var flabet og at i begge har brudt en RP regl, som så ender med at gå ud over mig!! Og hvis det gælder for noget så har jeg jo også @TheRealG04t som selv var med i sagen, så stop med dit vidne stads..

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyt, spectatede casen fordi jeg ikke kunne se en grund til der skulle stå 2 staffs oveni jer.

 

Du står og sviner ham til med sætninger som at hans mødom ikke kunne findes, og snakkede voldsomt ned på Hermione.

du havde en flabet attitude gennem hele casen. Jeg kunne simpelthen ikke overskue at høre på den måde du snakkede til ham, så da han selv nævner at banne dig, handlede jeg bare hurtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1- der stod ikke 2 staffs... det var kun Hermione også dig der måske spectatede!!!

2- I er jo tydeligvis venner så derfor kan det umuligt være gyldigt viden det du lukker ud

3- har aldrig været flabet.. og du står blot og finder på sætninger som jeg skulle have sagt, igen for selv at slippe for jeres egne fejl.. så uansvarligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.