Hop til indhold
Stavox

[Solved] SPYWARE - Klage


Andrew'

Recommended Posts

Dit ingame navn: Andrew Miller

Staff ingame navn: SPYWARE Unknown
Dit SteamID: STEAM_0:0:33685594

Staff SteamID: STEAM_0:0:67959883

 

Forklar situationen:

Altså SPYWARE og Greenberg havde en base. Greenberg satte et "forsjovs" skilt op ude foran deres hoveddør, hvor på der stod at han ejede fortovet. SPYWARE valgte så derefter at skyde ALLE folk som gik ind på fortovet, det var så fint nok i starten, da vi ikke tog det helt så seriøst, da kl. på dette tidspunkt var omkring 3-4 stykker om natten.

MEN...

Han valgte så i stedet for at lade det blive hos det sjove og hyggelige, at ændre lidt på det hele. Han gik så derefter ud på gaden, hvor han sådan set skød mig, nogle betjente og måske også et par civile uden en bestemt grund. (Greenberg har intet med situationen at gøre da han bygger i fred og ro i hans base)

Jeg synes på en måde ikke helt det er "okay" at skyde folk uden grund, slet ikke som staff, da han er et burde være et forbillede for andre spillere. Eftersom jeg kan mindes står dette også i jeres protokol, han burde som sagt selv tage hånd om situationen, stoppe den så længe legen er sjov, eller bare slet ikke begynde på det pjat!

 

Beviser:

Det eneste som jeg så'n lige har kunne få fat på var et par logs og et lille skærmbillede af skiltet, jeg tror dog ikke at de beviser meget :/

http://pastebin.com/QKD4Fi17

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=671776424

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså jeg kan ikke rigtigt se hvad den der kommentar skal gøre godt for? ville det ikke være en idé at skrive din side af historien, som faktisk kunne være nytteligt i den her sag? Det virker jo bare som om at du ingen interesse har for dine potentiale fejltagelser. Eller er det måske fordi at jeg har forklaret situationen rigtigt ifølge dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan da sige jeg havde fat i dig op til flere gange fordi du blev ved med at komme tilbage jeg jailede dig 2 gange af den grund og du forstod det ikke men at skyde dig er en forkert handling men kan da også sige at klokken er 4:27

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan jeg ikke helt give dig ret i, for altså du havde mig med oppe på et tag én gang fordi jeg satte en prop op foran din hoveddør, da jeg tror de fleste der var med der i blandt også mig selv var temmelig træt af at du skød efter/på os næsten lige som vi var kommet ud af spawn. Det tror jeg også at Greenberg så, da jeg sådan set næsten kastede genstanden i hovedet på ham, han kom tilfældigvis lige flyvende.
Lige en anden ting, det har ikke direkte noget at gøre med hvad klokken var på dette tidspunkt, du skal stadig være et forbillede for os "almindelige" spillere på serveren. Vi alle sammen kan da sagtens gå med til lidt pjat og ballade på det tidspunkt, men jeg tror tværtimod ingen har lyst til at blive skydt næsten 24/7 af en moderator. Dette giver heller ikke lige fremst spillere et godt indtryk af serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Andrew Miller said:

Det kan jeg ikke helt give dig ret i, for altså du havde mig med oppe på et tag én gang fordi jeg satte en prop op foran din hoveddør, da jeg tror de fleste der var med der i blandt også mig selv var temmelig træt af at du skød efter/på os næsten lige som vi var kommet ud af spawn. Det tror jeg også at Greenberg så, da jeg sådan set næsten kastede genstanden i hovedet på ham, han kom tilfældigvis lige flyvende.
Lige en anden ting, det har ikke direkte noget at gøre med hvad klokken var på dette tidspunkt, du skal stadig være et forbillede for os "almindelige" spillere på serveren. Vi alle sammen kan da sagtens gå med til lidt pjat og ballade på det tidspunkt, men jeg tror tværtimod ingen har lyst til at blive skydt næsten 24/7 af en moderator. Dette giver heller ikke lige fremst spillere et godt indtryk af serveren.

Jeg gav dig og de andre tydelig besked op til flere gange om at i ikke skulle bryde NLR og jeg skød jer ikke da i kom ud fra spawn jeg blev selv skudt på af de politi som kom ud af spawn og dig der selv hopper ind foran skud prøver ikke engang på andet end at blive dræpt hjælper ikke rigtigt på at jeg og de to politi var blevet enige om at vi godt kunne have lidt sjovt da det ikke ville have nogen effekt på andre altså det var dig der selv kom hen og stod lige foran den dør jeg stod og skød ud af gør det ikke meget nemere for mig at undgå at skyde dig

Just now, SPYWARE said:

Jeg gav dig og de andre tydelig besked op til flere gange om at i ikke skulle bryde NLR og jeg skød jer ikke da i kom ud fra spawn jeg blev selv skudt på af de politi som kom ud af spawn og dig der selv hopper ind foran skud prøver ikke engang på andet end at blive dræpt hjælper ikke rigtigt på at jeg og de to politi var blevet enige om at vi godt kunne have lidt sjovt da det ikke ville have nogen effekt på andre altså det var dig der selv kom hen og stod lige foran den dør jeg stod og skød ud af gør det ikke meget nemere for mig at undgå at skyde dig

Jeg ville lidt ønske jeg havde filmet det men da det var sent på natten og vi bare hyggede så jeg ingen grund til at have video optagelser af tingene der skete

 

Har prøvet at illustrere hvad der skete her:

https://gyazo.com/14acde01d4f80541a55ab320ae99dee7

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det Greenberg og Spyware har valgt at gøre er på ingen måde iorden, igen om der er få spillere på serveren eller ej, eller om det var en intern aftale de har lavet indbyrdes med deres venner ville det stadig ikke være iorden. Jeg vil personligt tage en snak med begge, og snakke om deres position her ved Stavox.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.