Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Me0w Miller


kat

Recommended Posts

Ingame navn: Me0w Miller

SteamID: STEAM_0:0:58216644

IRL navn: Oliver

Alder: 15 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Jeg har har været adminstrator på flere garrys mod servere. Og et par servere i Battlefield, så jeg vil sige at jeg har meget erfaring med administrative jobs.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg syntes at i skal vælge mig fordi at jeg har meget erfaring med at være admin, og jeg har spillet gmod over 1600 timer og når man er inde på serveren senere på dagen er der næsten ikke nogle aktive admins eller overhovedet ingen admins inde. Det laver rigtig meget kaos og serveren har brug for at få admins som er på senere på dagen. Jeg syntes også i skal vælge mig fordi at jeg har meget kendskab til ULX og jeg er god til at arbejde/snakke sammen med andre og forstå dem.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender godt til ULX siden det er det som blev brugt på alle de servere jeg har været admin på. Men hvis der er nogle  kommandoer  som jeg ikke kender så godt til så bliver det nok ikke noget problem at lære dem.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg taler dansk hver dag og skriver det også hver dag. Jeg bruger min mic hver dag når jeg spiller inde på stavox eller tale med nogle venner på TS.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har tid til at komme på efter kl. 15:00-16:00 stykker begrund af skole i hverdagene, men i weekenderne jeg er for det meste på til kl 3-4 om morgenen.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

N/A


- Ha' en god weekend.

   2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Me0w, sikke en fin ansøgning du har skrevet.

 

Men...

 

LQTMWIU.jpg

(Har lige set jeg mangler et " efter Battlefield, pinligt. Magter ikke at ændre det, desuden sagde Miley Cyrus også at "Nobody's perfect".)

På en mere seriøst note vil jeg sige neutral rep. Jeg tror ikke jeg har set dig inde på serveren endnu, men jer Miller-mennesker har det med at være flinke og fornuftige. Skal nok holde ekstra godt øje med dig når jeg tager mig sammen til at komme online. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.