Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban ansøgning - gamertossen


gamertossen

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:56271482

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev bannet for at smide en flashbang efter det var blevet gjort af fem andre. Jeg fik perm. Det er mit første ban på denne server har været herinde i over 2 år og der er nok den dummeste ting jeg har fået staf for og så der det et perm ban. Det giver ikke mening i mit hoved at jeg skal udelukkes permanent. Især ikke når der ikke blev sagt et eneste ord til mig af personen der bannede mig bimmer. 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:56271482

Grund: flashbanger i case, troll

Navn: gamertossen

AdminID: STEAM_0:1:237384179 - abims [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 02-07-18 16:55


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Jeg kom hen til en case, lavet af Bonzia - Casen lød 'random flashbang x2'

Allerede i det jeg kommer hen bliver jeg selv flashet 2 gange, og siger den næste der gør det for permban.

 

Ikke engang 15 sekunder efter gør du det så.

Så gav jeg dig permbannet, med grunden 'flashbang i case, troll'

 

Eftersom jeg lige havde fortalt jer hvad straffen lød, og du alligevel gjorde det, så tænkte jeg nok at du ikke havde lyst til at spille herinde.

Jeg er meget sikker på at alle inde i PD (hvor flashbangs blev kastet) fik hørt at jeg faktisk mente det.

 

Så at du mener at du ikke hørte det, finder jeg selv mærkeligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var ikke i rummet da det blev sagt. Måske hiv fat i mig og forklare det. Bare fordi at du siger at den næste der gør det for permban, betyder det ikke at det er det rigtige at gøre. Og måske lige tjek med mig inden, så at du er sikker på at jeg havde hørt og forstået det inden du klikker på ban permanent knappen.

Jeg vidste ikke at der var en case da jeg gik ud af rummet fordi at det var komplet kaos. Der kom en masse flashbangs efter jeg var gået så jeg smed en igen for sjov. Siger ikke at det var okay at gøre det. men at give perm ban er måske ikke den bedste løsning til problemet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så jeg skal til at tage alle de 8-12 betjente der var inde i det rum, og fortælle dem enkeltvis at de må og ikke må gøre? Dette ville være rigtig upraktisk. 

 

17 minutter siden, gamertossen skrev:

Jeg vidste ikke at der var en case da jeg gik ud af rummet fordi at det var komplet kaos.

BULLSHIT.

 

Jeg stod og fløj lige hen over alle jeres hoveder, og rev folk hen i et hjørne (dem som havde kastet flashbangs i min logs) og det så alle.

Det går altså ikke at lyve i en unbanrequest. Fordi alle i rummet var 100% bevidst at der var en Staff til stede.

 

20 minutter siden, gamertossen skrev:

Siger ikke at det var okay at gøre det. men at give perm ban er måske ikke den bedste løsning til problemet.

Du mener fordi at alle andre gør det, så må du også? Det kan da godt virke som en god ide på stedet, men kan meget hurtigt bide en i røven 1 minut senere.

 

Og udover at hele skærmen bliver hvid når i kaster flashbangs, og alle der ikke er flashet kan gøre hvad de vil.

Så kan jeg som staff heller ikke se mine logs. Som virkelig bare forsinker casen.

 

Alt du har fyret af i din unbanrequest er ikke noget jeg kan gå videre med.

 

Eventuelt find på nogle bedre undskyldninger/løgne eller bare sig sandheden, dette ville hjælpe meget.

Så gør du både dit og mit arbejde meget nemmere. 

 

Bims. 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Bims skrev:

 

Jeg stod og fløj lige hen over alle jeres hoveder, og rev folk hen i et hjørne (dem som havde kastet flashbangs i min logs) og det så alle.

Det går altså ikke at lyve i en unbanrequest. Fordi alle i rummet var 100% bevidst at der var en Staff til stede.

Jeg var ikke i rummet og du tog ikke fat i mig. Tjek dine logs hvis du har lyst. Intet af hvad jeg har sagt er løgn. og som sagt kan jeg godt se at jeg har lavet en fejl. Men at du skriver 

 

9 minutter siden, Bims skrev:

BULLSHIT.

og

9 minutter siden, Bims skrev:

Alt du har fyret af i din unbanrequest er ikke noget jeg kan gå videre med.

Er ikke særligt respektfuldt jeg er sikker på at jeg kan finde en betjent der kan confirme hvad der er sket. 

Prøver @Champ har ikke snakket med ham men han var betjent der, lad os se hvad han har at sige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Champ skrev:

Hej @Bims.
Du må have sagt det mens vi var på vej væk, fordi jeg hørte det skam heller ikke.

 

Det kan sgu godt være, men det giver jer stadigvæk ikke en grund til at kaste flashbangs udengrund. 

Det ville nu være meget nemmere at vide hvem der kommer ind og ud af PD's døre, hvis man ikke blev flashet hele tiden. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.