Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning Derpy Derp


Glancees

Recommended Posts

Ingame navn: Derpy Derp
SteamID: STEAM_0:0:89595542
IRL fornavn: Alexander

Alder: 10

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har kendt og spillet meget dette spil. Men jeg fik ikke en speciel rank igennem. Jeg har været admin i en anden DarkRP server. Så jeg tænkte at jeg kunne være med i denne DarkRP, fordi det er en serious RP.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg ville være meget glad for at hjælpe denne server om morgen specielt. Denne server er min aller bedste dansk server, så jeg tænkte at kunne hjælpe den. Jeg kender mange af de admin commands. Jeg kan snakke roligt uden at begynde at skændes. Hvis en person har svært med noget så hjælper jeg dem. Jeg hjalp en gang en admin, med andre commands osv. Men jeg kan se folk at bare bryde reglerne næsten hver gang forand mine øjne og bagved mine øjne, så jeg ville gerne være med det her Staff-Team.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej men jeg har set et par video om det jeg forstår noget af det, men ellers så hvis der er noget jeg ikke kan huske kan jeg få hjælp af en anden admin.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg kan formulere mig mundtligt men ikke altid, jeg kan formulere mig skriftlig men jeg bruger mest mic.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed Mandag, Onsdag, Fredag og weekenden. (men jeg laver mest familie sjov i weekenden, og jeg skal moske gå til skydning efter sommerferie så det kan ændrer sig!)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej der er ikke rigtigt noget andet, jeg spiller bare computer næsten hele dagen lang! Altså nå jeg har fri. Men ellers er jeg bare en couch potato men ik' bliver træt! Jeg ville bare ønske at være i Admin-Teamet. Men jeg vil få de Regl Brydder! Altså hvis jeg må. Ellers har jeg ikke mere at sige men jeg kan sige. Håber du for en god sommerferie!

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har pt ikke udvist andet end en dårlig ansøgning, og en masse cringe beskeder.

Hvorfor skulle de vælge dig, frem for de så mange andre kvalificeret? Du opfører dig som en på 5 med dit "psst"

 

Du er alt for ung til at kunne klare opgaven.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.