Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nicolai


Mathias

Recommended Posts

Jeg vil gerne klage over Nicolai som har banned en med navn A+ eller noget, og jeg prøvede at deltage i at sige han ikke skal bannes også prop climber jeg op for at deltage men så får jeg en advarsel og han kicker mig.. Mange har klaget over Nicolai

 

VÆRSTE staff medlem..

Link til kommentar
Del på andre sites

Det hjælper ikke at du ikke kommer op med noget bevis af nogen slags, ja din ven kan også kommentere men det kommer ikke ret langt med det, eftersom ingen vil basere en demotion på en vidne udsagn. Du bliver nød til at komme med noget bevis, før der rent faktisk sker nogen ændring.

Men se på det på den her side, eftersom du rent faktisk prop climbede op til ham for at være "med" selvom denne sag intet havde med dig at gøre, ser jeg ikke præcis hvad han gjorde forkert da du rent faktisk brød en regel. - Det kan godt være du selv synes at en person ikke skal være medlem af staff teamet, men helt klart dem som ikke gør det rigtigt bliver smidt ud eftersom folk kommer med beviser.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Mathias said:

Bevis bevis bevis, jeg har bevist snart 10 ting, hvorfor skulle jeg begynde at lyve?

Det ikke noget med at om du skulle lyve, det er bare en ting man generalt gør. Eftersom nogle folk godt bare kan lide og smide lidt extra på, og vi vil ikke vælge at gøre nogen ændring uden beviser, eftersom det jo ikke er fair på nogen måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Og andre spillere på servern, så tag jer lidt sammen, er ligeglad med ban hvis det er det jeg får ud af det, jeg siger hvad jeg gerne vil samt min mening, så er jeg ligeglad med beviser, du kan bare lade vær med at poste på den her side tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Mathias said:

Mine beviser er A+ og SamSur og Chatten, go ahead, det er beviser nok.

Det er op til Jimboe eller John at tjekke logs.

- Og er ret sikker på at vidner ikke virkelig tæller noget extra, eftersom det bare er ord og ikke rigtigt noget bevis heller.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.