Hop til indhold
Stavox

Hvordan tjener jeg penge?!


Kongen Af Jyderne

Recommended Posts

Hejsa alle sammen.

Jeg får dagligt spørgsmål af nye spillere, hvordan man tjener nogle nemme penge.

Der er lavet en del videoer med det der ude så tænkte bare lige jeg vil smide et link dem og så vil jeg vise hvordan jeg tjener penge personligt.

 

 

1. Printere

Printere er nok en af de nemmeste måder at tjene penge på. Det nemmeste vil være at finde et lille hus at bosætte sig i.

Når du har fundet det hus du gerne vil bo i handler det som sådan bare om at sætte nogle printere og vente. Normalt sætter jeg lige et "Bygger skilt" Op så folk ved de ikke må raide mig. Men HUSK DU MÅ IKKE HAVE PRINTERE MENS DU HAR BYGER SKILT! Når jeg så er færdig med at bygge sætter jeg mine printere op imens jeg køre lidt rundt og enten Raider, Carjacker eller Muger nogen. Det er den nemmeste måde.

 

2. Weed

Weed er måske for dem som har spillet lidt længere på serveren. Weed er bedst at lave hvis du har en stor base så politiet ikke kan måle at i har weed. Den nemmeste måde at lave weed på er at bruge.

 

- 5 Blomsterkrukker (8 hvis du er VIP)

- 3 Syrerig Jord

- 1-2 Brusere

- Noget vand til brusere

- En masse tørret seeds.

 

Det er en nem måde at lave weed på.

 

3.  Carjack

En af de andre nemme måde at tjene penge på er at carjacke! Du skal blot finde en bil. Skriv /carjack og carjack den. Når du har taget den skriver du enten til ejeren og hvis du ikke ved hvem ejeren er skriver du i /advert. Hvis ejeren så vil betale for sin bil skal han bare betale 10k (Op til dig selv hvor meget han skal give) Men hvis han ikke gider have bilen kan du bare køre ud og scrap den. 

 

Link til de videoer jeg kunne finde. (Kunne kun finde en)

RoastedToast: 5 måder at tjene nemme penge på i gmod

 

 

Der er sikkert inden der for brug for denne guide men nu er den her.

 

Mvh

Magnus / MagnusDK101

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Bankmand:

 

Et rigtig godt tip til når du får en god sum penge er at købe en Bank E2 LOVLIGT og begynde at sætte den op. e2whitelist.com

At købe den ulovligt, sparer du måske en del i starten, men pludselig ender du med at betale dobbelt så meget som e2en kostede, bare for unblacklist.

 

Det kan godt virke kedeligt at stå inde i en bank i 6 timer, men dig og dine penge vil meget hurtigt mærke forskel.

Derfor foreslår jeg en bank, hvor man har lidt vinduer ud til vejen, hvor man selvfølgelig IKKE kan se printere igennem.

 

Postmand Per:

 

Du tænker nok, 'hvad skal jeg gøre hvis mit navn ikke er per?'. Så er det helt fint, denne metode virker for alle.

Kom på serveren i weekenden omkring kl 10, gå pakkeomdeler og derefter sæt din profit op på 2000 kr pr pakke.

Dette er selvfølgelig nemmere at tjene penge på hvis du er alene pakkeomdeler.

OGSÅ er det foresten gratis at oprette et firma og være pakkeomdeler på serveren 🙂

 

Her har vi en lille guide af Kagen:

Her er en dupe som fungerer men ikke er special pæn.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Bims skrev:

Bankmand:

 

Et rigtig godt tip til når du får en god sum penge er at købe en Bank E2 LOVLIGT og begynde at sætte den op. e2whitelist.com

At købe den ulovligt, sparer du måske en del i starten, men pludselig ender du med at betale dobbelt så meget som e2en kostede, bare for unblacklist.

 

Det kan godt virke kedeligt at stå inde i en bank i 6 timer, men dig og dine penge vil meget hurtigt mærke forskel.

Derfor foreslår jeg en bank, hvor man har lidt vinduer ud til vejen, hvor man selvfølgelig IKKE kan se printere igennem.

 

Postmand Per:

 

Du tænker nok, 'hvad skal jeg gøre hvis mit navn ikke er per?'. Så er det helt fint, denne metode virker for alle.

Kom på serveren i weekenden omkring kl 10, gå pakkeomdeler og derefter sæt din profit op på 2000 kr pr pakke.

Dette er selvfølgelig nemmere at tjene penge på hvis du er alene pakkeomdeler.

OGSÅ er det foresten gratis at oprette et firma og være pakkeomdeler på serveren 🙂

 

Her har vi en lille guide af Kagen:

Her er en dupe som fungerer men ikke er special pæn.

 

Ja dem havde jeg glemt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.