Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Peder dak | Staff ansøgning


Vister

Recommended Posts

Ingame navn:

Peder dak

 

SteamID:

STEAM_0:1:112023773

 

IRL fornavn:

Peter

 

Alder:

Jeg er 16 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg er Head Admin på en gaming relaterede Discord server. jeg er tidligere teamleader på et Counter Strike Global Offensive hold. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kunne godt tænke mig, at være staff på Stavox, da jeg kan gøre en forskel og gøre serverne til et godt sted og være, så alle får en god rp oplevelse. Jeg har det også med at kunne holde hovedet koldt i pressede situationer, og ville være retfærdig uanset hvem det er, også selvom det er venner.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender ULX, kender nogle commands og ved hvad det er, men jeg har aldrig rigtig brugt det. Men alle skal jo starte et sted.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte mic?:

Som der står længere oppe i min ansøgning er jeg Head Admin på en discord server, så jeg snakker ret meget med folk, men det foregår dog på engelsk. Jeg er god til at formulere mig skriftligt, men fortrækker klart at snakke med folk frem for at skrive, da det er nemmere at have en samtale med folk på den måde. Og så har jeg et meget bredt ordforråd.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?:

Jeg har stort set lige sluttet mine eksamener, så jeg har ret meget tid til at være på serverne. Jeg står op ca. kl. 6:00 om morgenen og kan være på fra ca. kl. 8:00 til kl. 22-23 om aften. Og så er det jo lige op af sommerferien og skal ikke rigtig noget så har også massere af tid der. Jeg har dog ikke fået mit skema til gymnasiet efter sommerferien, men ville altid kunne ligge noget tid til side på Stavox.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide:

Jeg er ret god til at tage beslutninger, har ret svært ved at blive aggressiv når det gælder samtaler, så jeg holder et normalt og positivt stemmeleje. Jeg er meget snaksaglig, og ville altid hører andre folks syn og meninger. Og jeg ligger meget vægt på snyd og admin abuse da jeg synes det er unfair og ødelægger det for andre spillere. Jeg har dog en lillebror der råber nogle gange, men jeg ville sørge for at det ikke sker når jeg er i admin cases, eller bare har brug for at snakke med folk på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.