Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - br1zzle


br1zzle

Recommended Posts

Ingame navn: 

br1zzle


SteamID: 

STEAM_0:0:47078412


IRL fornavn: 

Lasse.


Alder: 

Jeg er 16 år gammel, bliver 17 d. 30 november.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har desværre ikke den helt store erfaring pulje. Dog brænder jeg helt vildt for chancen om at blive en del af dette staff hold. Jeg har observeret nuværende staff medlemmer, og ved nogenlunde hvordan ansvarsområderne ligger, og hvordan forskellige situationer håndteres. Jeg er sikker på, at dette nok skal bringe brugbar viden til mig, hvis jeg skulle få den enestående chance for at blive en del af Stavox Staff hold.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg ved udmærket godt, at jeg ikke er det mest oplagte valg af spiller, til at blive en del af staff holdet. Jeg ved udmærket godt, at jeg ikke er den bedste til at holde hovedet koldt, dog brænder jeg helt vildt for chancen om at blive en del af holdet, jeg er klar på virkelig at give det en god indsats.


For nogle er jeg en imødekommende person, som er glad. Jeg er klar på at arbejde hårdt, for at bevise mit værd som en del af holdet. Jeg er klar på både store og små opgaver, og står til rådighed næsten hele tiden. Jeg mener ikke at der er særligt mange som har det samme niveau af dedikation som jeg har. Og det håber jeg på, vil trumfe mine dårlige sider. 

 

Jeg har sjældent haft et så godt ophold på en server, som jeg har haft på Stavox, og derfor ville det også betyde meget, at jeg endelig kan få lov til at give noget

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har ikke den helt store kendskab til ULX, dog har jeg gennem tiden observeret hvordan staff arbejde, og med hvilke værktøjer. Jeg er super lærenem, så det burde ikke være et problem, at komme ind i systemet.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes selv at jeg formulere mig nogenlunde, både skriftligt om mundtligt. Jeg har lige bestået min skriftlige eksamen i dansk med et 10-tal, så det burde ikke være et problem at kunne :)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har lige nu sommerferie, hvor jeg har mulighed for at være online næsten være eneste dag. Dog starter jeg på en HHX uddannelse til slut August, og vil derefter have en lidt mere begrænset tid. Jeg er dog stadig rigtig klar på at være dedikeret, selvom jeg er startet i skole igen!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Dette område er vigtigt for mig at udtrykke mig om. Jeg er klar over, at jeg har haft en rigtig dårlig attitude på serveren overfor andre mennesker, men det er her at jeg håber at jeg endelig kan blive tilgivet. Jeg arbejder mig frem mod, at blive et bedre menneske, og en mere positiv person. Jeg undskylder mange gange for min fortid, men lad os sammen gå mod fremtiden, som bedre mennesker. 

 

Undskyld for alt, jeg håber at jeg kan få lov til at få denne enestående chance, for at blive en del af holdet. 
Jeg takker mange gange for at i ville læse min ansøgning, og held og lykke til alle de andre!

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, br1zzle skrev:

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Dette område er vigtigt for mig at udtrykke mig om. Jeg er klar over, at jeg har haft en rigtig dårlig attitude på serveren overfor andre mennesker, men det er her at jeg håber at jeg endelig kan blive tilgivet. Jeg arbejder mig frem mod, at blive et bedre menneske, og en mere positiv person. Jeg undskylder mange gange for min fortid, men lad os sammen gå mod fremtiden, som bedre mennesker. 

 

Undskyld for alt, jeg håber at jeg kan få lov til at få denne enestående chance, for at blive en del af holdet. 
Jeg takker mange gange for at i ville læse min ansøgning, og held og lykke til alle de andre!


Jeg håber virkelig at folk læser dette, det er oprigtigt ment. Jeg håber virkelig det bedste for dig min ven!
Held og lykke ❤️ 
Din Vito.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mads (ULTRA) skrev:

+REP

  • Flink
  • Sjov
  • Du burde måske blive lidt bedre til at styre dit toneleje da du nogen gange begynder at råbe og svovle 
  • Du kender nogenlunde serverens regler af hvad jeg har set ud fra dig

Held og lykke fra mig af ❤️

Tusind tak ven, det betyder meget :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg mødte dig for godt og vel en måned siden, du er super flink og engageret, hvis du faktisk gider tingene. Af hvad jeg har kunne høre i diverse Teamspeak rum og din aktivitet viser du at du gerne vil det her, og alle skal have lov til at få en ny chance. Du ved du har "dummet" dig, men er parat til at vende det den modsatte vej. Jeg håber du får en plads på holdet, så det faktisk kan blive bevist at selv dem nogle måske tror mindst på, sagtens kan være gode staffs.

 

Et eksempel på folk som har ændret sig, som er super fine staffs idag er blandt andet Guzern. Håber du får lov at bevise du også er i stand til at påtage dig sådan en opgave og være et forbillede.

 

Alt held og lykke herfra

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, SimoN skrev:

Jeg mødte dig for godt og vel en måned siden, du er super flink og engageret, hvis du faktisk gider tingene. Af hvad jeg har kunne høre i diverse Teamspeak rum og din aktivitet viser du at du gerne vil det her, og alle skal have lov til at få en ny chance. Du ved du har "dummet" dig, men er parat til at vende det den modsatte vej. Jeg håber du får en plads på holdet, så det faktisk kan blive bevist at selv dem nogle måske tror mindst på, sagtens kan være gode staffs.

 

Et eksempel på folk som har ændret sig, som er super fine staffs idag er blandt andet Guzern. Håber du får lov at bevise du også er i stand til at påtage dig sådan en opgave og være et forbillede.

 

Alt held og lykke herfra

 

Tak for de pæne ord zimmer :))))))))

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, SimoN skrev:

Jeg mødte dig for godt og vel en måned siden, du er super flink og engageret, hvis du faktisk gider tingene. Af hvad jeg har kunne høre i diverse Teamspeak rum og din aktivitet viser du at du gerne vil det her, og alle skal have lov til at få en ny chance. Du ved du har "dummet" dig, men er parat til at vende det den modsatte vej. Jeg håber du får en plads på holdet, så det faktisk kan blive bevist at selv dem nogle måske tror mindst på, sagtens kan være gode staffs.

 

Et eksempel på folk som har ændret sig, som er super fine staffs idag er blandt andet Guzern. Håber du får lov at bevise du også er i stand til at påtage dig sådan en opgave og være et forbillede.

 

Alt held og lykke herfra

 


Meget flot sagt, lad os da håbe. Alle fortjener en chance i sidste ende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, NikolajDK skrev:

+Rep

 

@br1zzle Hvad kan man sige om os 2. vi har haft mange gode stunder og dårlige stunder men alt i alt synes jeg sgu du fortjener at komme med i staff teamet kunne godt se dig som en ny staff på serveren

 

Held & lykke 

//NikolajDK//

 

 

Tusind tak NikolajDK, det betyder meget at det kommer for dig! 

Link til kommentar
Del på andre sites

- Br1zzle 

efter at have spillet med dig i et par måneder har jeg læret dig at kende.

har også læret at du kan finde ud af reglerne nogen gange. Og tag ting seriøst når du skal.

Udover det håber jeg alligeveler du får den chance alle andre får selv om de ting du har lavet some ikke er helt så godt

Kh Hermi ;D +REP

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Hermione skrev:

- Br1zzle 

efter at have spillet med dig i et par måneder har jeg læret dig at kende.

har også læret at du kan finde ud af reglerne nogen gange. Og tag ting seriøst når du skal.

Udover det håber jeg alligeveler du får den chance alle andre får selv om de ting du har lavet some ikke er helt så godt

Kh Hermi ;D +REP

Mange tak hermi det betyder meget! :)))

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Toby Pedersen skrev:

+REP

- Flink, moden & hjælpsom

- Kan være seriøs når han ville & når det gælder, men han kan også være tit useriøs.

- Men synes stadig at du fortjener en plads på holdet.

Mange tak Toby, det betyder meget! ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Nu har jeg næsten kun gået væk fra dig fordi jeg er kendt som ham med katten for dig og @OpK

men har aldrig set dig i case / jail. 

Du kan reglerne sådan nogenlunde i hovedet, du ved godt hvad man må og ikke må.

Du er en god ven, medmindre man prøver at raide dig...

du er seriøs når du skal være seriøs men også usæriøs når der skal hygges.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

+rep

Nu har jeg næsten kun gået væk fra dig fordi jeg er kendt som ham med katten for dig og @OpK

men har aldrig set dig i case / jail. 

Du kan reglerne sådan nogenlunde i hovedet, du ved godt hvad man må og ikke må.

Du er en god ven, medmindre man prøver at raide dig...

du er seriøs når du skal være seriøs men også usæriøs når der skal hygges.

 

Tusind tak MRBIG 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.