Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Mickey Mouse


Mickey Mus

Recommended Posts

Ingame navn:
Mickey Mouse

SteamID: 
STEAM_0:0:213945594

IRL fornavn: 
Mikkel


Alder: Jeg er 15 min fødselsdato er 19/05/03
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja jeg er tidligere staff på en gammel server der hed ”sentex” hvor jeg var senior admin der lærte jeg en del, og har selv haft et par servere
1 Gmod server engelsk med ca. 19spiller gennemsnit
2 Fivem server dansk med 32 spiller den var populær dengang og lærte mere og mere af at have de servere med at hjælpe folk med de ting de skulle ha hjælp til og hvordan man skal snakke med folk nå de skal ha hjælp og hvilken indgangs vinkel det er bedst og ha

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgninger fordi jeg er
-Rolig
(altså jeg er ikke aggressiv og fare op hvis folk ikke opføre sig ordenligt jeg er stille og snakker roligt til dem)
-Ansvarsfuld (jeg står ved de fejl jeg laver, og altid har min egen mening så man ikke bare tar den lette nej)
-Imødekommende (jeg er altid imødekommende for folk der os er det ved mig jeg er glad nå jeg kommer over til dem og prøver og komme derfra med et smil og en god fair beslutning)
-Hjælpsom (jeg elsker og hjælpe folk jeg gir aldrig op før jeg har fundet en god beslutning der er fair for alle)
-God til reglerne (jeg gør alt for at holde mig til reglerne)
-jeg er god til at kommunikere med folk så vi ikke misforstår hinanden og ikke ender med at tale grimt om hinanden
-jeg er altid ærlig, for jeg mener selv man kommer længst med ærlighed
- jeg vil gøre alt for at det bliver fair for alle

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja, jeg ved hvordan ULX fungere  kender det meste i ULX da jeg jo har været admin et andet sted og undervisende folk i det.
Jeg kender jo nok ik alle de ekstra ting til ULX som stavox har dem har jeg ikke udforsket helt men er meget lærenem så det bliver ikke et problem
😊
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja det vil jeg mene, plejer ikke og ha svært ved det.
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag 15:30-23:00

Tirsdag 15:30-23:00
Onsdag 16:30-23:00
Torsdag 15:30-23:00
Fredag 14:30-til jeg går i seng næste morgen
Plejer og give besked hvis der sker nået og jeg ikke lige har mulighed for at kunne komme ellers er jeg aktiv på de tidspunkter

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Ik andet end jeg er lidt ordblind ikke så meget andet

Jeg ved god ved godt min straf historik ik er det pæneste på min profil men jeg har forandret mig meget forhold til det

Det var sådan set det HELD OG LYKKE TIL ALLE!

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

Du bliver alt for let sur, og du lyver i din ansøgning

"jeg er god til at kommunikere med folk så vi ikke misforstår hinanden og ikke ender med at tale grimt om hinanden"

Hvad har du så lavet inde på min ansøgning du misforstod mig og så går du ind og -repper min med falske grunde. 

På den måde er du jo heller ikke moden. 

 

Men alligevel 

 

HELD OG LYKKE
// 
MRBIG ~ MR.B

Link til kommentar
Del på andre sites


+Rep
-Snakker pænt
-Tit online

-Virker super flink
-Du er mega hjælpsom du gik fra dine venner for at bruge over 6 timer på at hjælpe mig med at fikse mit gmod er så taknemlig
-Moden
-Super god til at hjælp
-Ekstrem imødekommende
-Sød
-Tænker sig om
-Rolig
-Egner sig godt til at være en staff


 Held og lykke håber du kommer ind du har fortjent det! 
-Morten

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.