Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] ULTRA SPINNER | Staff ansøgning


Aqmed Miller

Recommended Posts

Ingame navn: Ingame hedder jeg ULTRA SPINNER 

SteamID: STEAM_0:0:194513547

IRL fornavn: Jeg hedder Mads - Efternavn kan blive oplyst hvis det er nødvendigt.

Alder: Jeg er 14 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har tidligere erfaringer inden for Administrativt arbejde dog har jeg ikke haft Administrative jobs i andet end minecraft og ja jeg ved godt at man ikke lære så meget inden for Administrativt arbejde som man gør i Garry’s Mod jeg ville lige nævne lidt om hvilke servere jeg har været staff på gennem tiden i Minecraft 

 

RolaxPvP hvor jeg var admin, jeg sagde op, da jeg synes det var kedeligt. på en almindelig dag var vi 10 spillere online og på en god dag 20-30 stykker jeg ved godt det ikke lige er det største spiller tal der findes her lærte jeg en del inden for Administrativt arbejde sådan som at holde styr på et staff-team og hjælpe folk i support-sager jeg havde også lidt med omkring serverens daglige drift.

 

Jeg har været Moderator på en KitPvP server - men kan desværre  ikke  huske navnet på serveren, hvor jeg var Mod på og der blev jeg så fyret fra, da jeg havde været meget inaktivt. Der var omkring 10-20 spillere om dagen her lærte jeg også et par ting dog ikke så meget som jeg gjorde på RolaxPvP her var jeg som sagt Moderator og stod for at folk ikke snød (Hacks) og at folk der spillede på serveren fulgte reglerne der var sat op på serveren jeg var også med i forskellige support-sager

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere af følgende grunde

(Jeg er ikke så meget for at starter en sætning med “Jer er/kan” men det er jeg nødt til da jeg ikke kan finde på andre måder at skrive det på)

 

Jeg kan finde ud af at holde hovedet koldt både i mindre pressede situationer og meget pressede situationer så selvom der er 15 cases og jeg er den eneste staff online ville jeg stadig kunne holde mit hoved koldt og afslutte cases på en ordentligt og ansvarlig måde.

Jeg er ikke bange for at holde fast i mine holdninger og beslutninger og det bliver sjældent ændret.

Jeg er imødekommende og åben overfor at møde og snakke med nye og andre personer da jeg godt kan li’ at møde andre personer synes det er sjovt og det er nemmere at lære nye personer at kende nu når man kan snakker med folk over den fantastiske voicechat Garry’s Mod har som så mange andre spil ikke har

Jeg er en hjælpsom person der elsker at hjælpe folk om det er noget jeg ikke har særlig meget forstand på ville jeg prøve at hjælpe dem dog kan det ske nogen gange at jeg kommer til at give en fejlinformation til folk er det noget jeg har meget styr på er det sjældent at der kommer fejlinformation.

Jeg er en fair person der ikke drager til konklusion på først forklaring men jeg høre alle parters forklaring i en case selvom det er en fra mit gang eller en jeg er bekendt med ville de få samme straf som en jeg ikke kender ville få jeg vil altid dømme fair.

Jeg er en moden person der ikke råber og skriger hele tiden jeg ved hvordan man skal opføre sig i forskellige situationer som cases og i en Politijagt

Jeg er meget aktiv på serveren dog er jeg mest online på Rockford jeg spillede meget på EvoCity engang men jeg er gået lidt død i Evo men skulle det ske at der mangler staffs på en af de 2 servere er jeg altid klar på at gå ind på pågældende server

Jeg kan hjælpe serveren med cases ved at jeg kan stå tidligt op om morgenen og sørger for at spillerne overholde reglerne selvom det er tidligt om morgenen så folk ikke bare kaster rundt med biler osv.

Jeg kan skelne mellem at se hvad der er alvorligt og hvad der er ment som en joke eller andet.

Jeg har omkring 1700 timer i spillet Garry’s Mod og i al den tid har jeg kun spillet DarkRP jeg har brugt omkring 150 timer på andre servere for at tjekke dem ud før at jeg prøvede at join Stavox og nu efter jeg er begyndt at spille på Stavox har jeg omkring de 1600 timer på Stavox det vil sige at jeg har kendskab til en masse ting der er på Stavox.

Jeg er en meget lærenem person der lære ting hurtigt hvis det er noget jeg interesserer mig for og lige præcis Administrativt arbejde er noget jeg er interesseret i og derfor ville jeg have nemt ved at lære jeres Admin-system at kende

Jeg kan holde overblik over meget på samme tid og derved bevare roen og situationer med mange mennesker eller folk der råber og skriger i munden på hinanden

Jeg har kendskab til serverens regler og overholder dem der kan selvfølgelig godt være en fejl eller 2 hist og her men det tænker jeg ikke gør nogen skade

Jeg er en meget ansvarsbevidst og er meget aktiv på forum og serveren hvilket jeg ser som en god og vigtig ting i at være Staff på Stavox og bare generelt på servere du er Staff

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej jeg har ikke tidliger erfaring med ULX men jeg kender en del til ULX da man ikke kan undgå at se hvad staffs skriver i chatten når man er i case med dem her kommer lige en lille liste: !jail, !ban, !kick, !mute, !menu, !goto, !bring, !return, !armor, !hp, !visram, !visdeath, !visscene, !logs og !visarrest - jeg mener nok at de sidste 4-5 stykker er noget i har lavet custom er dog ikke helt sikker men det er det jeg ved inden for ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg mener selv at jeg er god til at formulere mig mundtligt såvel som skriftligt men det vil og er altid nemmere at kommunikere med folk mundtligt frem for skrift men jeg kan formulere mig så selv de yngste spillere på Stavox kan forstå det der bliver sagt til dem og de ikke misforstår noget skulle det ske at de misforstår noget så vil jeg prøve at forklar det til dem igen og måske på en anden måde

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på alle dage medmindre at der er noget der hindre hvilket der sjældent er der vil lige komme et lille skema:

MANDAG: 15:15 - 20:30

TIRSDAG: 14:15 - 20:30

ONSDAG: 15:15 - 20:30
TORSDAG: 15:15 - 20:30

FREDAG: 14:15 - 01:00+

LØRDAG: 08:30 - 01:00+

SØNDAG: 08:30 - 20:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej jeg synes ikke rigtigt at der er mere information i skal vide omkring mig har du spørgsmål er du velkommen til at spørge! (Kan være online de næste 3 uger så skal jeg på ferie i en uges tid)

 

 

- Tak fordi du læste min ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Bonzia skrev:

+REP

  • Flink
  • Godt opsat ansøgning
  • Virker meget flink de enkle gange jeg har snakket med dig

Held og lykke 

 

11 minutter siden, Zork skrev:

+Rep 

- Meget aktiv

- Flink 

- Kan reglerne

 

19 minutter siden, NikolajDK skrev:

+Rep

  • Hjælpsom 
  • Flink
  • Kan sit RP

Held & Lykke

Tak drenge det betyder meget

Link til kommentar
Del på andre sites

-Neutralt-

Jeg har nogen ting at skrive, du er hjælpsom, kan reglerne, har ikke rigtigt set dig blive straffet før

 

MEN

 

Din attitude på ts og ingame kan være irreterende at høre på og du virker også virkelig negativ en gang i mellem. Men det kan sagtens ændres jo. Hvis det bliver strammet lidt op på, så er jeg helt tilfreds med dig som staff

 

//hamder

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Sunix skrev:

-Neutralt-

Jeg har nogen ting at skrive, du er hjælpsom, kan reglerne, har ikke rigtigt set dig blive straffet før

 

MEN

 

Din attitude på ts og ingame kan være irreterende at høre på og du virker også virkelig negativ en gang i mellem. Men det kan sagtens ændres jo. Hvis det bliver strammet lidt op på, så er jeg helt tilfreds med dig som staff

 

//hamder

Tak for din bekendtgørelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ultra!

 

Synes du passer ind i staff-teamet af flere grunde.

  • Aktiv
  • Sød mod nye spillere
  • Kan reglerne
  • Moden
  • Flink og hjælpsom

Håber du vil føre tingene videre, hvis du bliver staff.

Det bliver et +Rep fra min side.

 

Held og lykke 🙂

Kh OfficialLuki

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Knudåge skrev:

+rep kan sit rp

 

1 time siden, OfficialLuki skrev:

Hej Ultra!

 

Synes du passer ind i staff-teamet af flere grunde.

  • Aktiv
  • Sød mod nye spillere
  • Kan reglerne
  • Moden
  • Flink og hjælpsom

Håber du vil føre tingene videre, hvis du bliver staff.

Det bliver et +Rep fra min side.

 

Held og lykke 🙂

Kh OfficialLuki

Tak for jeres reps drenge - det betyder meget

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Jeg kan godt se dig i Staff

  1. Du er moden.
  2. Du er aktiv.
  3. Du kan reglerne og agere seriøst heletiden.
  4. Du snakker altid pænt til spillere og er imødekommende.

 

Held og lykke med din ansøgning, mvh creaMY

 

1 time siden, Bims skrev:

/bims nugger

When u can´t stave til Nugget @Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, creaMY skrev:

+REP

Jeg kan godt se dig i Staff

  1. Du er moden.
  2. Du er aktiv
  3. Du kan reglerne og agere seriøst heletiden.
  4. Du snakker altid pænt til spillere og er imødekommende.

Held og lykke med din ansøgning, mvh creaMY

Tak creaMY - jeg sætter pris på dit +rep

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mads.

 

Må sige jeg har set flere sider af dig, til at starte med da vi begge spillede på Stavox, uden rigtigt noget (Længe siden) virkede du virkelig som et svin. MEN!

Hold fast hvor har det ændret sig, dit rp er blevet bedre, din attitude og væremåde er blevet drastisk ændret, og man hvor er det lækkert.

 

Kunne bestemt godt se dig som en del af Staff-teamet og en god kollega. 

 

// ZzeA 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, ZzeA skrev:

Hej Mads.

 

Må sige jeg har set flere sider af dig, til at starte med da vi begge spillede på Stavox, uden rigtigt noget (Længe siden) virkede du virkelig som et svin. MEN!

Hold fast hvor har det ændret sig, dit rp er blevet bedre, din attitude og væremåde er blevet drastisk ændret, og man hvor er det lækkert.

 

Kunne bestemt godt se dig som en del af Staff-teamet og en god kollega. 

 

// ZzeA 

 

Tak ZzeA - dit +rep betyder meget ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.