Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - alexandeR kreutzeR


Malles

Recommended Posts

alexandeR kreutzeR's staff ansøgning

 

Ingame navn: alexandeR kreutzeR

 

SteamID: STEAM_0:1:46307029

 

IRL fornavn: Alexander
 

Alder: 15 År 06/01/2003

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

jeg har endu ikke været inde for staff inde for spilcommunity. Men kunne rigtig godt tænke mig og prøve det. og jeg vil virkelig gerne hjælpe serveren med og få spillerne til og overholde reglerne 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg synes i skal vælge mig fordi, jeg har lysten til og hjælpe folk og jeg har været inde på serveren i lang tid har spillet 1346timer på serveren, så kender regleren godt, Og kender de forsellige personer og snakker godt med Staffteamet.

jeg vil selv mene at hvis jeg skulle tage en case ville jeg hellere bruge for meget tid end for lidt fordi. jeg mener at det er vigtig og finde en passende straf eller løsning andgående casen

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg kan en del commands efter som jeg har været inde på jeres server, og leget lidt med kommandoerne mens jeg har hjulpet højere arrangeret staff med at hjælpe serveren osv. Jeg har også et par gode staff venner, hvor jeg har lært en smule fra også.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

jeg vil selv mene at jeg kan formulere mig mundtligt, såvel skriftligt. Jeg vil altid prøve at snakke med personen først (igennem Mic) Men hvis jeg bliver forstyrret eller den anden part ikke har en mic kan vi altid føre samtalen skriftligt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:30 - 22:00

Tirsdag: 15:30 - 22:00

Onsdag: 15:30 - 22:00

Torsdag: 15:30 22:00

Fredag: 15:30 - til lang ud på natten 

Lørdag: 7:00 - til lang ud på natten 

Søndag: 7:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

ikke andet end jeg er friks og har sommer ferie så kan såden set være ind på serveren vær dag til langt ud på natte og tideligt om morgen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Posetiv anbefaling. 

 

Flink og imødekommende. 

Kan reglerne (Har i hvert fald ikke oplevet anderledes endnu)

Du er aktiv på begge servere

Håber at du får en chance 🙂

 

/bism det var med fucking vilje, så hvis du giver mig 'godt sproget' så dræber jeg din kanin, xoxo bims

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.