Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - NikolajDK


Nikolaj

Recommended Posts

Ingame navn: NikolajDK

SteamID: STEAM_0:0:217405304

IRL fornavn: Nikolaj

Alder:  11 (Ved godt jeg er rigtig ung)

 

____________________________________________________________

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Jeg er tidligere admin  på zypress, hvor jeg blev demotet fordi jeg have givet for hårde straffe en af den var med at jeg gav en jail 600 sek for at have RDM’et 2 personer og den anden grund var også begrund af at jeg fejl bedømte en men kan ikke helt huske casen. Den store grund til jeg var blevet demotet var fordi jeg tog fat i en anden admin fordi han blev ved med at køre random en i folk’s biler så fik jeg så at vide af en anden admin der hed Fazinator at jeg blev demotet… men jeg føler jeg har de rigtige evner til at blive staff nu.

_____________________________

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg som sagt har været staff før og er rolig i cases, jeg er ikke typen som bare råber i cases men tager det som sagt stille og roligt. Jeg har ikke mindst 743 timer på stavox og 869 timer på selve gmod. Men jeg er også meget lærenem. Men ved også godt at jeg har rigtig mange straffe men det sker ikke så meget mere ja jeg ved godt jeg har gjort de ting.. men håber i vil give mig en chance, som staff

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  ja jeg kender en del commands her er nogen af dem jeg kender ellers håber jeg, jeg kan lære resten hvis jeg bliver staff: !goto !visdead !gotocar !visram !xban !ban !kick !jail !jailtp !cb !unjail !menu !hp !armor det var lige dem jeg kunne huske.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  ja jeg bruger stort set altid min mic og synes også selv jeg er ok til at stave. Hvis jeg ikke bruger min mic er det fordi der er nogen der lige kommer ind på mit værelse eller andet forstyrrende 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  jeg har mulighed for storset være online alle dage men da mine forældre er skilt er jeg over hos min mor hver anden weekend hvor jeg ikke kommer til at være online hvis der er andre tidspunkter, hvor jeg ikke er online får i også selvfølgelig noget at vide. Men jeg kommer ikke til at være online fra på 5-07-2018 til den 15-07-2018 og efter det så kommer jeg til at være online til den 17-07-2018 hvor jeg ikke er online i 2 dage og så skal jeg ellers nok tage en hel del cases altså hvis jeg bliver accepteret

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg har ingen form for problemer som FX. Sygdomme eller ordblindhed eller noget i den grad.

 

Tusind tak fordi du gad at bruge din tid på at læse min ansøgning. Held & lykke til andre ansøgere. Skriv gerne hvis i har nogle spørgsmål.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, Nikolaj!

 

Fra min side bliver det dsv et - Rep.

Her er nogle grunde til det;

 

  • Vent til du bliver lidt ældre.
  • Har mødt dig et par gange inde på serveren, og har godt kendskab til dig. Men føler ikke helt at du er moden nok.
  • Mere fyld på din ansøgning.

 

Held og lykke 🙂

 

Kh OfficialLuki

Link til kommentar
Del på andre sites

Yo, Nikolaj.

 

Jeg har ikke tænkt mig at give dig et + eller -rep, men du skal vide, at jeg har kæmpe respekt for, at du forsøger i denne unge alder, da jeg også selv var samme alder, første gang jeg blev accepteret. Dog må jeg indrømme, at de to gutter har fat i noget. Din ansøgning er nok en smule for kort. Dette er blot konstruktiv kritik for at hjælpe dig, om du tager det til dig eller ej, synes jeg aldrig du skal give op. 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, aspect skrev:

Yo, Nikolaj.

 

Jeg har ikke tænkt mig at give dig et + eller -rep, men du skal vide, at jeg har kæmpe respekt for, at du forsøger i denne unge alder, da jeg også selv var samme alder, første gang jeg blev accepteret. Dog må jeg indrømme, at de to gutter har fat i noget. Din ansøgning er nok en smule for kort. Dette er blot konstruktiv kritik for at hjælpe dig, om du tager det til dig eller ej, synes jeg aldrig du skal give op. 🙂 

Tusind tak - Det betyder sku' meget

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

fucking flink og hyggelig

På trods af din unge alder har du stadig en lang ansøgning

Måske burde du vente lidt med at ansøge, dog tror

jeg hvis du blev valgt ind, ville det hele nok gå. 

 

Held og lykke

bimmeren 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bims skrev:

+rep

 

fucking flink og hyggelig

På trods af din unge alder har du stadig en lang ansøgning

Måske burde du vente lidt med at ansøge, dog tror

jeg hvis du blev valgt ind, ville det hele nok gå. 

 

Held og lykke

bimmeren 

Tusind Tak for de søde og brugbare ord @Bims ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu vil jeg ikke give reputation af din alder, fordi vi har haft @MrFunBS, som har været helt oppe i admin. Men på et tidspunkt kan jeg huske, at fordi jeg joinede et rum hvor du var i, så snakkede jeg med bims tror jeg det var, også fordi mig og en anden havde det lidt sjovt, så i stedet for at du siger noget. Skriver du til emoy at han skal banne mig og henrette mig og jeg ved ikke hvad. Så jeg giver dig kæmpe -rep på grund af din barnlige opførsel!

 

Man kan finde episoden inde under shitposting, emnet hedder "Jokes" af lasse

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.