Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Zork


Zork

Recommended Posts

Ingame navn:

» Zork
SteamID:

» STEAM_0:0:167537512
IRL fornavn:

» Mads    
Alder:

» 13 år gammel (13/11/04)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

» Ja jeg har erfaring med minecraft servers, jeg har arbejdet på mange minecraft servers og har også selv ejet et par stykker.

» Jeg har også prøvet at eje en server i gmod, men den kom aldrig op og køre da vi ikke var de bedste til at sætte den op.

» Derfor vil jeg også mene jeg ville kunne gøre en forskel på stavox som staff.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

» Jeg kan holde mit hoved koldt i pressede situationer og dermed tage en god vurdering af hvad der skal ske.

» Jeg har læst alle regler op til flere gange og ved dermed hvad der skal ske.

» Møder jeg en ven i case vil han ikke få særbehandling han vil blive behandlet som alle andre spillere og få en straf hvis det er nyttigt.

» Kommer det noget hvor det ikke står i reglerne vil jeg tage min vurdering af det og hvis ikke jeg kan det så gå til en højere staff.

» Jeg vil nyde at være en del af staff teamet da jeg synes i har nogle flinke staff som er til at snakke med.

» Jeg kan snakke med alle spillere og synes altid jeg får noget godt ud af det.

» Jeg vil hellere bruge lang tid på min case fremfor at vælge noget forkert.
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

» Ja jeg har arbejdet med ULX før da jeg har haft en gmod server før så derfor har jeg stadig også bindet ting og jeg ved hvordan jeg bruger det.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

» Jeg er fin til at formulere mig skriftligt, men jeg er meget bedre til at formulere mig mundtligt.

» Jeg bruger min mic til ALT ingame og jeg synes også det er bedst hvis andre gør det. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

» Jeg har mulighed for at være på 7 timer alle hverdage, og en del længere tid i weekenden. Hvilket jeg også vil mene er fint.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

» Jeg går med reklame hver tirsdag, men det tager kun 1 times tid.
» Jeg gør hvad jeg kan for ikke at få straffe dog har jeg en del gennem tiden.

» Jeg har også familie og venner uden for computeren, men jeg kan stadig være rigtig meget på.

» Jeg er en dreng fra Nordjylland jeg bruger rigtig meget af min tid foran computeren elsker at spille.

» Andet du vil vide? Skriv en kommentar. 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

 

Følger ikke hele skabelonen, det er for mig et tegn på manglende interesse og hast igennem ens ansøgning.

Din ansøgning er heller ikke ret lang. Du har jo ikke noget erfaring i GMOD fordi du har købt en server, men aldrig fået den op. Ser ingen grund til at skrive det på.

 

( Nu har du så redigeret titlen, men den er stadig kort )

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Zork!

 

Jeg må ærligt sige, at jeg bliver virkelig træt af den måde du har sat din ansøgning op.

Foran været svar til et slags "Emne" skriver du "»". Fra min side er det virkelig ikke pænt at se på.

 

Gode ting jeg kan sige.

  • Aktiv
  • Hjælpsom
  • Flink mod nye spillere

Og du skal da ikke snydes for et +Rep

Held og lykke 🙂

 

 

Kh OfficialLuki

Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/06/2018 den 9:28 PM , alexandeR kreutzeR skrev:

+REP er god til og finde en løsning på tingne og kan reglerne godt 

Tusind tak. 🙂 - Held og lykke med din egen ansøgning.

På 28/06/2018 den 9:30 PM , MikkelTheGamerDK skrev:

+Rep

-Er altid imødekommende
-over holder reglerne i visse tilfælde
-selvom han kender personen han er i case med gør han det ikke uretfærdigt eller holder med sin ven
-han er sku en god player og kunne egne sig godt til det:))

Det er jeg glad for at høre - Held og lykke med din egen ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.