Hop til indhold
Stavox

[Solved] Demote som Insatsleder


Recommended Posts

Hej, jeg har lige et hurtigt forslag som kunne spare staff's tid og hjælpe nogle.

Jeg gik ind som Indsatsleder her tidligere på dagen, da jeg stødte på en betjent som snakkede grimt til andre kollegaer og misbrugte sit arbejde til at køre dårligt (nos abuse, over græs, igennem båse osv..) 
Da jeg så konfronterede ham sagde han at jeg sikkert også kørte skide dårligt og ikke kunne finde ud af mit job. 

Jeg gik igang med at demote betjenten men fik beskeden ''Du kan ikke demote når der er staff's online, tal med dem'' Så jeg skrev en besked ind til de online staffs da jeg blev bedt om at kontakte dem. 

Efter nogle minutter kom DoktorDim forbi og talte med mig omkring stitoraionen, han syntes selv systemet var dårligt og det spildte staff's tid da de mange gange bliver kontaktet angående den samme besked fra Indsatsledere 

 

Jeg kunne godt tænkte mig at få lavet systemet om, sådan så en indsatsleder kan demote de dårlige betjente, ellers er der jo ikke rigtigt den store mening bag demote kommandoen som indsatsleder..  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.